Bild på smörgåstårtan i - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #21
    Åh vad jag blir hungrig!!
  2. 21
    Åh vad jag blir hungrig!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #22
    Den tårtan skulle jag mer än gärna äta upp!!!
  4. 22
    Den tårtan skulle jag mer än gärna äta upp!!!
  5. Medlem sedan
    Nov 2004
    #23
    Galet optimistisk!
  6. 23
    Galet optimistisk!
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #24
    *blir generad* Jamen han fyller ju år en onsdag. Han måste bli lite gratulerad tycker jag då ju.
  8. 24
    *blir generad* Jamen han fyller ju år en onsdag. Han måste bli lite gratulerad tycker jag då ju.
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #25
    Jag äter ju inte skaldjur men han älskar det o hans släkt likaså o vår minste son bara avgudar skaldjur på ett sätt som inte kan vara sunt men det blir sällan mer än nån toast ibland om året, nu ska han få frossa sig redlös på skaldjur tänkte jag, själv äter jag spagetti med barnen.
  10. 25
    Jag äter ju inte skaldjur men han älskar det o hans släkt likaså o vår minste son bara avgudar skaldjur på ett sätt som inte kan vara sunt men det blir sällan mer än nån toast ibland om året, nu ska han få frossa sig redlös på skaldjur tänkte jag, själv äter jag spagetti med barnen.
  11. Medlem sedan
    Nov 2004
    #26
    Bra, då funkar den ju! *blir glad*
  12. 26
    Bra, då funkar den ju! *blir glad*
  13. Medlem sedan
    Nov 2004
    #27
    Härligt! Då fyller den sin funktion då?
  14. 27
    Härligt! Då fyller den sin funktion då?
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #28
    Men så fin den var! Ser jättegod ut, den kommer att göra succe!
  16. 28
    Men så fin den var! Ser jättegod ut, den kommer att göra succe!
  17. Medlem sedan
    Aug 2003
    #29
    Näää det där var rätt elakt! Skyller på dig, fast jag kunde låtit bli att titta. Tänk på att det finns gravida, kostant sugna (på mat) kvinnor här!
    Den såg riktigt riktigt smarrig ut! Lyllos din man
  18. 29
    Näää det där var rätt elakt! Skyller på dig, fast jag kunde låtit bli att titta. Tänk på att det finns gravida, kostant sugna (på mat) kvinnor här!
    Den såg riktigt riktigt smarrig ut! Lyllos din man
  19. Medlem sedan
    Jul 2003
    #30
    Det såg riktigt riktigt god ut- tur att jag hade ätit lunch annars hade jag surat över att behöva äta matsalens blöta panerad fisk när det fanns såna goda smörgåstårtor i världen.
  20. 30
    Det såg riktigt riktigt god ut- tur att jag hade ätit lunch annars hade jag surat över att behöva äta matsalens blöta panerad fisk när det fanns såna goda smörgåstårtor i världen.
  21. Medlem sedan
    Feb 1999
    #31

    Jättefin!

    Och den ser verkligen läcker ut. Blir faktiskt lite avundsjuk. Smörgåstårta är ju så gott, så gott :-) Lyckliga maken!
  22. 31
    Jättefin! Och den ser verkligen läcker ut. Blir faktiskt lite avundsjuk. Smörgåstårta är ju så gott, så gott :-) Lyckliga maken!
  23. Medlem sedan
    Dec 2006
    #32
    Oh vilket smask!
  24. 32
    Oh vilket smask!
  25. Medlem sedan
    Nov 2000
    #33
    Absolut! Hoppas att ni får en härlig och rolig kväll!
  26. 33
    Absolut! Hoppas att ni får en härlig och rolig kväll!
  27. Medlem sedan
    Nov 2004
    #34
    Tackar, jag hoppas verkligen det, men jag känner honom o tror han blir mkt mkt nöjd!
  28. 34
    Tackar, jag hoppas verkligen det, men jag känner honom o tror han blir mkt mkt nöjd!
  29. Medlem sedan
    Nov 2004
    #35
    Hoppas han blir riktigt lycklig, han kom hem med huvudet tätt som en boll o ett irriterat öga. Förkyyyyld. Nu har jag fullt sjå med att hålla honom från köket.
  30. 35
    Hoppas han blir riktigt lycklig, han kom hem med huvudet tätt som en boll o ett irriterat öga. Förkyyyyld. Nu har jag fullt sjå med att hålla honom från köket.
  31. Medlem sedan
    Nov 2004
    #36
    Panerad fisk som är så gott! *åt igår* Men inte går det upp mot smörgåstårta inte.
  32. 36
    Panerad fisk som är så gott! *åt igår* Men inte går det upp mot smörgåstårta inte.
  33. Medlem sedan
    Nov 2004
    #37
    Han är mkt nyfiken nu när han inte får vara i köket. (Gissa vem som skulle stå o kika in i kylskåpet o förstöra allt om han finge? Jag är så van vid att när jga ska göra en överraskning så hamnar han alltid i skottgluggen o kommer på vad jag håller på mig, ytterst irriterande. )
  34. 37
    Han är mkt nyfiken nu när han inte får vara i köket. (Gissa vem som skulle stå o kika in i kylskåpet o förstöra allt om han finge? Jag är så van vid att när jga ska göra en överraskning så hamnar han alltid i skottgluggen o kommer på vad jag håller på mig, ytterst irriterande. )
  35. Medlem sedan
    Nov 2004
    #38
    äh fan nu gick det inte längre, han har sett den o han är nöjd! Mycket nöjd!
  36. 38
    äh fan nu gick det inte längre, han har sett den o han är nöjd! Mycket nöjd!
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Sitter och väntar på smörgåstårtan
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-05, 16:21
  2. Godaste smörgåstårtan?
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-01-18, 16:07
  3. Smörgåstårtan är i kylen
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-30, 06:37
  4. Den där smörgåstårtan..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-23, 15:47
  5. Solen skiner,smörgåstårtan
    By bettsy in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-30, 15:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar