Jag tror tur går runt runt runt!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Jag tror tur går runt runt runt!

    Jag skänkte ju bort lite vintersaker igår modell små barn, och sent igår kväll var det en som steg fram och frågade om det fortfarande fanns kvar, och det gjorde det ju! Den personen blev jätte glad över mitt inlägg och sa att om jag kunde göra så skulle en stor sten ramla från hjärtat,
    Vi messade fram o tillbaka lite och jag ska iväg och lämna paketet på posten idag, Jag la ner en liten extra grej som julklapp bara för att sprida det riktigt ordentligt.

    Idag så fick jag ett mess efter julpaniken som uppstod här om hur vi egentligen skulle klara av det, Men en otroligt vänlig själ som erbjöd mig lite julpynt och en hjälp på traven! Det betyder så otroligt mycket för mig och man blir så rörd ända in i hjärtat. Ja jag sitter verkligen här med tårar i ögonen!

    Aff är ett enda stort hjärta! Alla hjälper varandra i vått och torrt, vi har aldrig träffats endå känns det som att vi känner varandra, vi hjälper varandra vi skrattar med varandra.
    Jag vet minst två på detta forum som är väldigt glada just nu och känner julandan spritta i fingrarna och att allting löser sig alltid endå!

    vi är bäst!
  2. 1
    Jag tror tur går runt runt runt! Jag skänkte ju bort lite vintersaker igår modell små barn, och sent igår kväll var det en som steg fram och frågade om det fortfarande fanns kvar, och det gjorde det ju! Den personen blev jätte glad över mitt inlägg och sa att om jag kunde göra så skulle en stor sten ramla från hjärtat,
    Vi messade fram o tillbaka lite och jag ska iväg och lämna paketet på posten idag, Jag la ner en liten extra grej som julklapp bara för att sprida det riktigt ordentligt.

    Idag så fick jag ett mess efter julpaniken som uppstod här om hur vi egentligen skulle klara av det, Men en otroligt vänlig själ som erbjöd mig lite julpynt och en hjälp på traven! Det betyder så otroligt mycket för mig och man blir så rörd ända in i hjärtat. Ja jag sitter verkligen här med tårar i ögonen!

    Aff är ett enda stort hjärta! Alla hjälper varandra i vått och torrt, vi har aldrig träffats endå känns det som att vi känner varandra, vi hjälper varandra vi skrattar med varandra.
    Jag vet minst två på detta forum som är väldigt glada just nu och känner julandan spritta i fingrarna och att allting löser sig alltid endå!

    vi är bäst!
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    Åh vad glad jag blir av sånt. Läste ditt inlägg nedan och jag har julpynt till övers, men du bor ju så rackarns långt bort kvinna! Det är ju så mycket roligare att ge det till någon än att lämna någonstans till ett företag eller organisation tycker jag.
  4. 2

    Åh vad glad jag blir av sånt. Läste ditt inlägg nedan och jag har julpynt till övers, men du bor ju så rackarns långt bort kvinna! Det är ju så mycket roligare att ge det till någon än att lämna någonstans till ett företag eller organisation tycker jag.
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Fantastiskt! *nynnar "That's what friends are for..."
  6. 3
    Fantastiskt! *nynnar "That's what friends are for..."
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4
    Ja visst är det!!! Jag blir också alldeles varm i hjärtat! Jag tror på det där med att ge, för på någotvis förr eller senare kommer tillbaka till en. karma ungefär
    Det är som när sonen växt ur sin vagn och det var en annan ungmamma på forumet som hade fått bidrag från soc på 2000kr till bebisprylar. och visst våran vagn var inte super dyr, Men dom fick den och dom blev så glada så glada!

    Man tänker ofta själv på hur det skulle vara att sitta i den sitsen och varken veta in eller ut. Sen är det så roligt att få ett tack också! till organisationer blir det så anonymt även om jag gjort det också o det känndes jätte bra!
    Och alltid när det krisat sig för mig har det alltid löst sig endå med att någon annan spridit sina vingar över mig en stund

    Tack så jätte mycket för tanken! du är WUNDERBAR!!! <3
  8. 4
    Ja visst är det!!! Jag blir också alldeles varm i hjärtat! Jag tror på det där med att ge, för på någotvis förr eller senare kommer tillbaka till en. karma ungefär
    Det är som när sonen växt ur sin vagn och det var en annan ungmamma på forumet som hade fått bidrag från soc på 2000kr till bebisprylar. och visst våran vagn var inte super dyr, Men dom fick den och dom blev så glada så glada!

    Man tänker ofta själv på hur det skulle vara att sitta i den sitsen och varken veta in eller ut. Sen är det så roligt att få ett tack också! till organisationer blir det så anonymt även om jag gjort det också o det känndes jätte bra!
    Och alltid när det krisat sig för mig har det alltid löst sig endå med att någon annan spridit sina vingar över mig en stund

    Tack så jätte mycket för tanken! du är WUNDERBAR!!! <3
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Ja verkligen!! som en enda stor nätfamilj!!!

    Ska se om man kan prata med vem det nu är som håller i aff och starta ett good will, forumsdel. Där man kan lägga ut lite saker man inte använder eller behöver och istället vill ge till någon som behöver det!
  10. 5
    Ja verkligen!! som en enda stor nätfamilj!!!

    Ska se om man kan prata med vem det nu är som håller i aff och starta ett good will, forumsdel. Där man kan lägga ut lite saker man inte använder eller behöver och istället vill ge till någon som behöver det!

Liknande trådar

  1. Huvudet snurrar bara runt runt....
    By jojje22 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-08, 08:58
  2. NI som finns runt GBG tror ni det är
    By jojje22 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 13:39
  3. magsjukan går runt runt runt
    By Erika.m.3gullungar in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 18:21
  4. Skickas runt runt...
    By trebarnsmo in forum Bokstavsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-26, 21:15
  5. Rulla runt, runt, runt...
    By Karin och Rasmus in forum _0505 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 10:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar