Feber igen....
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2009
    #1

    Feber igen....

    N vaknade imorse och var hur glad som helst, men efter ett par timmar började hon klaga över att hon var trött. Efter lunchen somnade hon i soffa och nu... mycket riktigt, feber för tredje gången. Lite snorig men inget speciellt. En gång i veckan har hon nu haft feber, första gången 1 dag, andra gången var det nog 3 dagar och nu får vi väl se.

    Maken ser så glad ut, han får VAB:a imorgon
    Be the change that you want to see in this world!

    Ninjapower mot bröstcancer!

    Spenatmammans blogg
  2. 1
    Feber igen.... N vaknade imorse och var hur glad som helst, men efter ett par timmar började hon klaga över att hon var trött. Efter lunchen somnade hon i soffa och nu... mycket riktigt, feber för tredje gången. Lite snorig men inget speciellt. En gång i veckan har hon nu haft feber, första gången 1 dag, andra gången var det nog 3 dagar och nu får vi väl se.

    Maken ser så glad ut, han får VAB:a imorgon
  3. mandelblomma
    #2
    stackars N också...verkar vara någon influensa som går ...hög feber, muskelvärk, sen hosta och sen snuvan :/
  4. 2
    stackars N också...verkar vara någon influensa som går ...hög feber, muskelvärk, sen hosta och sen snuvan :/
  5. monka
    #3
    Det verkar vara ett nedrans virus som går... Jag har också lite feber, flera dagar med "lite feber". Jättejobbigt! Tar jag ipren blir jag ju skapligt pigg men sen däckar jag ihop.

    Hoppas hon blir pigg snabbt nu.
  6. 3
    Det verkar vara ett nedrans virus som går... Jag har också lite feber, flera dagar med "lite feber". Jättejobbigt! Tar jag ipren blir jag ju skapligt pigg men sen däckar jag ihop.

    Hoppas hon blir pigg snabbt nu.
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Hon säger att hon inte har ont nånstans, hon är bara trött och vill sova och slippa äta. Inte ens glass hade hon lust att äta nyss...

    Lite hosta hade hon efter omgång två.

    Helkonstig sjuka faktiskt. Men den här vintern verkar vara sjukdomarnas vinter hör jag från alla håll...
  8. 4
    Hon säger att hon inte har ont nånstans, hon är bara trött och vill sova och slippa äta. Inte ens glass hade hon lust att äta nyss...

    Lite hosta hade hon efter omgång två.

    Helkonstig sjuka faktiskt. Men den här vintern verkar vara sjukdomarnas vinter hör jag från alla håll...
  9. Medlem sedan
    May 2009
    #5
    Ja vi får väl hoppas det är sista gången nu... det börjar bli lite tjatigt om inte annat . Det verkar inte gå nån större nöd på henne mer än att hon är trött och vill sova och det är ju skönt. Hade varit värre om hon hade ont eller så, men det säger hon att hon inte har.

    Men det känns skumt med en unge som inte ens vill äta glass när det erbjuds...
  10. 5
    Ja vi får väl hoppas det är sista gången nu... det börjar bli lite tjatigt om inte annat . Det verkar inte gå nån större nöd på henne mer än att hon är trött och vill sova och det är ju skönt. Hade varit värre om hon hade ont eller så, men det säger hon att hon inte har.

    Men det känns skumt med en unge som inte ens vill äta glass när det erbjuds...
  11. Medlem sedan
    Dec 2010
    #6
    Stackars N. Krya på sig lillstackare!
  12. 6
    Stackars N. Krya på sig lillstackare!
  13. Medlem sedan
    May 2009
    #7
    Ja det gör hon nog, håll tummarna för att sjukan inte kommer tillbaka en fjärde gång bara
  14. 7
    Ja det gör hon nog, håll tummarna för att sjukan inte kommer tillbaka en fjärde gång bara
  15. Medlem sedan
    Nov 2000
    #8
    Stackars liten... jobbigt när det bara kommer och går så där.... Hoppas det är sista gången nu så hon får vara pigg sen!
  16. 8
    Stackars liten... jobbigt när det bara kommer och går så där.... Hoppas det är sista gången nu så hon får vara pigg sen!
  17. Medlem sedan
    Dec 2010
    #9
    Det gör jag!! Här har vi peppar, peppar, inte varit så hemskt sjuka. Lite snoriga, hostiga men inget VAB eller hemma fårn jobbet på hela hösten. Helt otroligt!!
  18. 9
    Det gör jag!! Här har vi peppar, peppar, inte varit så hemskt sjuka. Lite snoriga, hostiga men inget VAB eller hemma fårn jobbet på hela hösten. Helt otroligt!!
  19. Medlem sedan
    May 2009
    #10
    Ja det hoppas jag också! Det här börjar bli lite... tjatigt.

    Konstigt att inte jag blivit smittad. Om nån skulle bli det är det väl jag men tydligen inte *peppar peppar*. Det kanske är nån influensa i alla fall, jag vaccinerade mig i höstas för första gången i mitt liv
  20. 10
    Ja det hoppas jag också! Det här börjar bli lite... tjatigt.

    Konstigt att inte jag blivit smittad. Om nån skulle bli det är det väl jag men tydligen inte *peppar peppar*. Det kanske är nån influensa i alla fall, jag vaccinerade mig i höstas för första gången i mitt liv

Liknande trådar

  1. Feber igen
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-11-24, 19:23
  2. Hög feber, låg feber, hög igen
    By heke4 in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-11-29, 21:33
  3. Feber IGEN
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 12:31
  4. Feber Igen
    By pingeling79 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 08:06
  5. Feber igen..
    By Fia med L och T in forum Barnsjukdomar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 13:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar