Jag skulle LÄTT
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Jag skulle LÄTT

    kunna vänja mig vid det här. Lätt! KOmmer tillbaka hem till Birger Jarlsgatan efter en shopping/lammiddag hos farfar-dag och rummet är helsanerat, nya sängkläder, nya handdukar, en vik på dasspappret och papperskorgarna tömda.

    Detta är så lyxigt så jag vet inte vad! *nöjd* Man blir helt ödmjuk och undrar lite vad man egentligen håller på med...*S*

    Och dessutom:

    1. Asics-skorna för 1600 jag suktat efter ett tag hittade jag för 499 idag på Drottninggatan, Intersport. Bara det betalde nästan bensinen. Om man tänker bakvänt då.
    2. Lammsteken idag, tillagad hos gamla farfar i ugn med gas utan grad-gradering, ugnen har inte varit använd på säkert tio år blev SÅ GOD!! Farfar grät, alla tog om....och om...

    Nu, en het dusch med obegränsat med varmvatten och sedan najtinajt! Eller jag måste ju läsa lite först....
  2. 1
    Jag skulle LÄTT kunna vänja mig vid det här. Lätt! KOmmer tillbaka hem till Birger Jarlsgatan efter en shopping/lammiddag hos farfar-dag och rummet är helsanerat, nya sängkläder, nya handdukar, en vik på dasspappret och papperskorgarna tömda.

    Detta är så lyxigt så jag vet inte vad! *nöjd* Man blir helt ödmjuk och undrar lite vad man egentligen håller på med...*S*

    Och dessutom:

    1. Asics-skorna för 1600 jag suktat efter ett tag hittade jag för 499 idag på Drottninggatan, Intersport. Bara det betalde nästan bensinen. Om man tänker bakvänt då.
    2. Lammsteken idag, tillagad hos gamla farfar i ugn med gas utan grad-gradering, ugnen har inte varit använd på säkert tio år blev SÅ GOD!! Farfar grät, alla tog om....och om...

    Nu, en het dusch med obegränsat med varmvatten och sedan najtinajt! Eller jag måste ju läsa lite först....
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2
    Kvinnlig ekonomi är kul ;-)
  4. 2
    Kvinnlig ekonomi är kul ;-)
  5. kerstimärta
    #3
    Vad bytte de sängkläder och handdukar efter en natt??

    Miljöboooovar!

    *agerar miljömupp, du förstår om du läser tillbaka*

    Så mysigt det låter. Härliga dagar för er!
  6. 3
    Vad bytte de sängkläder och handdukar efter en natt??

    Miljöboooovar!

    *agerar miljömupp, du förstår om du läser tillbaka*

    Så mysigt det låter. Härliga dagar för er!
  7. Medlem sedan
    Dec 2007
    #4
    Hehe.
  8. 4
    Hehe.
  9. Medlem sedan
    Dec 2007
    #5
    Klart dom göööör. Ja, det är verkligen hel-lyxigt och man får verkligen njuta för detta händer INTE ofta, sist bodde vi på ett barack-hie bakom Heron City med tvåhundra lettiska snickare.
  10. 5
    Klart dom göööör. Ja, det är verkligen hel-lyxigt och man får verkligen njuta för detta händer INTE ofta, sist bodde vi på ett barack-hie bakom Heron City med tvåhundra lettiska snickare.
  11. Medlem sedan
    Sep 2009
    #6
    Det låter m a o som om det inte går någon nöd på dig!?
  12. 6
    Det låter m a o som om det inte går någon nöd på dig!?
  13. Medlem sedan
    Dec 2007
    #7
    Nej, det svider inte någonstans faktiskt. Vi har t.o.m.köpt en remsa till t-banan och turistat upp den, det är något med lukten i t-banan som känns hemma liksom.
  14. 7
    Nej, det svider inte någonstans faktiskt. Vi har t.o.m.köpt en remsa till t-banan och turistat upp den, det är något med lukten i t-banan som känns hemma liksom.
  15. Medlem sedan
    Sep 2009
    #8
    Jaså! En blivande 08:a på hobbynivå då kanske?
  16. 8
    Jaså! En blivande 08:a på hobbynivå då kanske?
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #9
    Nåja, jag/vi ÄR ju födda och delvis uppvuxna här så...Kanske det! Men inte än på några år.
  18. 9
    Nåja, jag/vi ÄR ju födda och delvis uppvuxna här så...Kanske det! Men inte än på några år.
  19. Medlem sedan
    Sep 2009
    #10
    Oki, du bara trevar lite!?
  20. 10
    Oki, du bara trevar lite!?

Liknande trådar

  1. Skulle vilja ha en enkel och lätt sida
    By jojje22 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 12:10
  2. Vad lätt det skulle vara
    By peter56 in forum Bilsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-10, 00:09
  3. Skulle lätt kunna köpa hela...
    By Annette2 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-09, 23:10
  4. Idag skulle jag lätt kunna
    By _em_ in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-10-20, 08:34
  5. jag skulle lätt ...
    By rutansmamma in forum _0605 Majbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-01-15, 15:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar