Dottern fyller år
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Dottern fyller år

    Idag fyller yngsta dottern 11 år och jag tycker att tiden har gått för fort! Tycker det var som igår när hon föddes!
    Har sett under dessa år hur hon utvecklats till en faktatörstande, smart och kramgo tjej som växer hela tiden, undrar just hur lång hon kommer att bli.
  2. 1
    Dottern fyller år Idag fyller yngsta dottern 11 år och jag tycker att tiden har gått för fort! Tycker det var som igår när hon föddes!
    Har sett under dessa år hur hon utvecklats till en faktatörstande, smart och kramgo tjej som växer hela tiden, undrar just hur lång hon kommer att bli.
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Och min äldsta fyller 10 år i morgon. Hur blir dom så stora så fort?? *fattar inte*
  4. 2
    Och min äldsta fyller 10 år i morgon. Hur blir dom så stora så fort?? *fattar inte*
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Min äldsta är också 11 nu, det går oroväckande fort så är de myndiga och utflugna.
  6. 3
    Min äldsta är också 11 nu, det går oroväckande fort så är de myndiga och utflugna.

Liknande trådar

  1. Dottern fyller 18
    By tiamia in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-02, 17:42
  2. 9 år fyller dottern
    By Monica med 3 in forum _00 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 10:58
  3. Ot dottern fyller tre i morgon....
    By totten2 in forum Småbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 08:34
  4. Dottern fyller 8...
    By Maria med V & I in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-09-01, 07:58
  5. Dottern fyller 12 år och
    By Katten Findus in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 12:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar