analsex.
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    analsex.

    hur ofta har ni det? har ni handduk under i fall kvinnan råkar bajsa på sig?
  2. 1
    analsex. hur ofta har ni det? har ni handduk under i fall kvinnan råkar bajsa på sig?
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Alltså, jag kan ju bara utgå från min egen erfarenhet, men jag tror inte risken att man bajsar på sig är särskilt stor...
  4. 2
    Alltså, jag kan ju bara utgå från min egen erfarenhet, men jag tror inte risken att man bajsar på sig är särskilt stor...
  5. Anonym jag med
    #3
    Hur ofta, varierar som allt annat. Men glidmedel har vi alltid hemma (på flera olika ställen) för att det ska finnas nära till hands om man känner för det.

    det kan ibland vara bra att ha handuk under om man är i sängen eller liknade. Annars har vi det ganska ofta i badrummet och där är det ju lättare att torka upp. Inte för att det någonsin kommit mängder av bajs, men även en liten fläck är otrevligt att ha i sängen, och barnen kanske sover så man vill inte börja byta alla lakan. Sen har vi ju sällan bara analsex, handuken behövs minst lika mycket för vanlig sex om man inte vill byta laken.
  6. 3
    Hur ofta, varierar som allt annat. Men glidmedel har vi alltid hemma (på flera olika ställen) för att det ska finnas nära till hands om man känner för det.

    det kan ibland vara bra att ha handuk under om man är i sängen eller liknade. Annars har vi det ganska ofta i badrummet och där är det ju lättare att torka upp. Inte för att det någonsin kommit mängder av bajs, men även en liten fläck är otrevligt att ha i sängen, och barnen kanske sover så man vill inte börja byta alla lakan. Sen har vi ju sällan bara analsex, handuken behövs minst lika mycket för vanlig sex om man inte vill byta laken.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4
    Inte så ofta. Jag vill gärna dit men när jag väl är där så undrar jag varför? Så bra är det inte men hon gillade det mer än jag.
    Nej, aldrig en handduk under av den anledningen. Har aldrig läckt så mycket så det skulle behövas.
  8. 4
    Inte så ofta. Jag vill gärna dit men när jag väl är där så undrar jag varför? Så bra är det inte men hon gillade det mer än jag.
    Nej, aldrig en handduk under av den anledningen. Har aldrig läckt så mycket så det skulle behövas.
  9. Anonym
    #5
    Känns lite troll om TS, men för den goda saken:
    Ofta. Ibland enbart. Man har koll på magen innan man börjar. Aldrig blivit ens en liten fläck. Om ni vill prova så se till att ge det minst ett par månader. För oss blev det jättemycket bättre med tiden. Först rätt tekniskt sen mer njutning när vi kunde tekniken.
  10. 5
    Känns lite troll om TS, men för den goda saken:
    Ofta. Ibland enbart. Man har koll på magen innan man börjar. Aldrig blivit ens en liten fläck. Om ni vill prova så se till att ge det minst ett par månader. För oss blev det jättemycket bättre med tiden. Först rätt tekniskt sen mer njutning när vi kunde tekniken.
  11. Anonyma A
    #6
    Typ varannan gång vi har sex. (har väl sex 3- 4 gånger i veckan)
    Handduk.. nej.
  12. 6
    Typ varannan gång vi har sex. (har väl sex 3- 4 gånger i veckan)
    Handduk.. nej.
  13. Black_sun
    #7
    Lagom ofta...Har bara hänt 1 gång av de kvinnor jag älskat analt med och då var det bara lite bajs på ollonet...Har aldrig hänt att det "ramlat ut nått"...

    Lycka till med älskandet
  14. 7
    Lagom ofta...Har bara hänt 1 gång av de kvinnor jag älskat analt med och då var det bara lite bajs på ollonet...Har aldrig hänt att det "ramlat ut nått"...

    Lycka till med älskandet

Liknande trådar

  1. Analsex
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-10-16, 11:17
  2. analsex
    By karl in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 16:20
  3. analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 21:02
  4. Analsex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-04-28, 17:58
  5. Analsex?
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-17, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar