Så retligt (dejtingsidor)
Singelmingel
  1. mjAnonym
    #1

    Så retligt (dejtingsidor)

    Tänkte mig att skaffa en hobby till hösten så jag registrerade mig på en dejtingsida (edarling). Man behöver inte bli betalande medlem för att skicka frågor till en annan, men när svaret kommer så är minsta kostnad 549.- för att ens kunna läsa svaren.
    Jaha, nån som har några bra tips på nåt annat ställe? jag behöver utöka mitt umgänge och krogen är inte min grej. Tänkte det kunde vara kul att prova med en dejtingsida.
  2. 1
    Så retligt (dejtingsidor) Tänkte mig att skaffa en hobby till hösten så jag registrerade mig på en dejtingsida (edarling). Man behöver inte bli betalande medlem för att skicka frågor till en annan, men när svaret kommer så är minsta kostnad 549.- för att ens kunna läsa svaren.
    Jaha, nån som har några bra tips på nåt annat ställe? jag behöver utöka mitt umgänge och krogen är inte min grej. Tänkte det kunde vara kul att prova med en dejtingsida.
  3. Medlem sedan
    Apr 2011
    #2
    Tror alla kostar utom happypancake.com.
    Försöker oxå utöka mitt umgänge
  4. 2
    Tror alla kostar utom happypancake.com.
    Försöker oxå utöka mitt umgänge
  5. Medlem sedan
    Feb 2002
    #3
    Är i samma sits men har inte provat dejtingsidorna ännu.-Tror att det får bli dags till hösten för min del. Det är svårt att träffa nya människor på mer "naturligt" sätt helt enkelt. Skulle gärna träffa någon trevlig genom vänner t ex. Men, men får se vad som händer i framtiden.-
  6. 3
    Är i samma sits men har inte provat dejtingsidorna ännu.-Tror att det får bli dags till hösten för min del. Det är svårt att träffa nya människor på mer "naturligt" sätt helt enkelt. Skulle gärna träffa någon trevlig genom vänner t ex. Men, men får se vad som händer i framtiden.-
  7. mjAnonym
    #4
    Den var jag inte riktigt nöjd med då jag kikade på den. Kikade runt på lite andra också och edarling var den jag kände mest för.
  8. 4
    Den var jag inte riktigt nöjd med då jag kikade på den. Kikade runt på lite andra också och edarling var den jag kände mest för.
  9. mjAnonym
    #5
    Jag har kompisar som har vänner de vill para ihop mig med, men det blir för nära känner jag.
  10. 5
    Jag har kompisar som har vänner de vill para ihop mig med, men det blir för nära känner jag.
  11. Medlem sedan
    Apr 2011
    #6
    Annars är väl vänners vänner ett bra sätt att träffa någon. De är hyffsat kända och "godkända" av vännerna
  12. 6
    Annars är väl vänners vänner ett bra sätt att träffa någon. De är hyffsat kända och "godkända" av vännerna
  13. Medlem sedan
    Feb 2002
    #7
    Håller med! känns lite tryggt på nåt sätt, trygghetsnarkoman som jag är.
  14. 7
    Håller med! känns lite tryggt på nåt sätt, trygghetsnarkoman som jag är.
  15. mjAnonym
    #8
    Och samtidigt är det nån som vännerna umgås med. Så skulle det bli nåt och det gick några år sen gick åt fanders så skulle jag riskera att vänskapen gick åt fanders.
    Visst är det lite tryggs sådär, men är det vänner jag umgås med mycket så känns det alldeles för nära.
  16. 8
    Och samtidigt är det nån som vännerna umgås med. Så skulle det bli nåt och det gick några år sen gick åt fanders så skulle jag riskera att vänskapen gick åt fanders.
    Visst är det lite tryggs sådär, men är det vänner jag umgås med mycket så känns det alldeles för nära.
  17. monka
    #9
    Vilda webben har jag gillat i perioder. Kostar från 19 kr tror jag det är för 10 dar eller nåt. Gratis är happypancake men träigare. Spraydate behöver man heller inte betala på men den har jag ingen pejl på alls.
  18. 9
    Vilda webben har jag gillat i perioder. Kostar från 19 kr tror jag det är för 10 dar eller nåt. Gratis är happypancake men träigare. Spraydate behöver man heller inte betala på men den har jag ingen pejl på alls.
  19. Anonym
    #10
    Hej!
    "Tänkte skaffa mig en hobby"... Och så registrerade du dig på en dejtingsida!? Tänkte du tala om för personen/personerna ifråga att dom kommer att vara din lilla hobby under hösten? Eller var det själva internet:andet som skulle vara hobbyn eller? *skratt*
    Misstänker att jag kom in i ditt inlägg med helt fel fot för det hela låter jätte konstigt.. :-)
  20. 10
    Hej!
    "Tänkte skaffa mig en hobby"... Och så registrerade du dig på en dejtingsida!? Tänkte du tala om för personen/personerna ifråga att dom kommer att vara din lilla hobby under hösten? Eller var det själva internet:andet som skulle vara hobbyn eller? *skratt*
    Misstänker att jag kom in i ditt inlägg med helt fel fot för det hela låter jätte konstigt.. :-)
  21. mjAnonym
    #11
    Jag är inte ute efter att träffa nån seriöst och det tänkte jag vara tydlig med. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det riktigt därför fick det bli hobby.
  22. 11
    Jag är inte ute efter att träffa nån seriöst och det tänkte jag vara tydlig med. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det riktigt därför fick det bli hobby.
  23. mjAnonym
    #12
    Tack för tipset ska kika där.
  24. 12
    Tack för tipset ska kika där.
  25. Medlem sedan
    Nov 2007
    #13
    happypancake.com är helt gratis
  26. 13
    happypancake.com är helt gratis

Liknande trådar

  1. Dejtingsidor
    By Anonym in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 20:59
  2. Dejtingsidor...
    By Annamed5 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 06:57
  3. Dejtingsidor ;S
    By _moa in forum Singelmingel
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-09-14, 14:56
  4. Dejtingsidor på nätet..
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-09, 22:20
  5. Bra dejtingsidor
    By Anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-04, 23:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar