På tal om stil...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    På tal om stil...

    .. så köper jag kläder som inte är min stil egentligen också ibland. Som härom dagen när de sålde ut jackor på H&M för halva priset och jag köpte en till våren. Men ihop med tajta jeans, sjal och ett par våriga stövlar blev det liksom "jag" ändå. Och nåt att ha på mig när jag ska vara lite snyggare klädd sådär... Suddig bild tyvärr.
    Köper ni också ibland kläder som sådär på galgen i affären inte är "ni" men som blir "ni" med rätt tillbehör liksom?
  2. 1
    På tal om stil... .. så köper jag kläder som inte är min stil egentligen också ibland. Som härom dagen när de sålde ut jackor på H&M för halva priset och jag köpte en till våren. Men ihop med tajta jeans, sjal och ett par våriga stövlar blev det liksom "jag" ändå. Och nåt att ha på mig när jag ska vara lite snyggare klädd sådär... Suddig bild tyvärr.
    Köper ni också ibland kläder som sådär på galgen i affären inte är "ni" men som blir "ni" med rätt tillbehör liksom?
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2
    Vårjacka!! Du är ute i godtid du. Jag måste ha en vinterjacka...
    Fin!!

    Jo det händer att man köper ett plagg som inte är så där jättekul men blir bra när man får på det och sjal, smycke och annat gör det hela.
  4. 2
    Vårjacka!! Du är ute i godtid du. Jag måste ha en vinterjacka...
    Fin!!

    Jo det händer att man köper ett plagg som inte är så där jättekul men blir bra när man får på det och sjal, smycke och annat gör det hela.
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Javafan, REA!

    Ja man kan förändra mycket med tillbehören.

    Jag är nu mest ute efter en helt vanlig skjorta/blus fast i lite tunnare tyg, som man kan förändra mycket genom att ha väst över, top under och skjortan öppen, skjortan delvis nedstucken i brallan sådär halvslarvigt o s v. Men jag tycker de flesta skjortor och blusar är så nischade liksom, att man bara kan ha dem till en viss sorts byxor eller kavaj liksom...
  6. 3
    Javafan, REA!

    Ja man kan förändra mycket med tillbehören.

    Jag är nu mest ute efter en helt vanlig skjorta/blus fast i lite tunnare tyg, som man kan förändra mycket genom att ha väst över, top under och skjortan öppen, skjortan delvis nedstucken i brallan sådär halvslarvigt o s v. Men jag tycker de flesta skjortor och blusar är så nischade liksom, att man bara kan ha dem till en viss sorts byxor eller kavaj liksom...
  7. Medlem sedan
    Sep 2011
    #4
    Snyggve!
  8. 4
    Snyggve!
  9. Medlem sedan
    May 2000
    #5
    Fin!
    Ja, till viss del så har jag sånt som med rätt accessoarer blir jag.
    Mest hittar jag just nu på tradera. Gillar blusar massor(så snyggt till jeans ju!) och jag tycker det är lite tråkiga i affärerna, enfärgade med en massa knytband och så. Jag vill helst ha mönstrade blusar utan sånt. Gärna lite urringning och empirskurna kortärmade. Sånt jag är snygg i.
  10. 5
    Fin!
    Ja, till viss del så har jag sånt som med rätt accessoarer blir jag.
    Mest hittar jag just nu på tradera. Gillar blusar massor(så snyggt till jeans ju!) och jag tycker det är lite tråkiga i affärerna, enfärgade med en massa knytband och så. Jag vill helst ha mönstrade blusar utan sånt. Gärna lite urringning och empirskurna kortärmade. Sånt jag är snygg i.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    ja jackan är snygg
  12. 6
    ja jackan är snygg
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    Jag är tvärtom och vill ha dem enfärgade, men utan knytband.
  14. 7
    Jag är tvärtom och vill ha dem enfärgade, men utan knytband.
  15. Medlem sedan
    May 2000
    #8
    då passar modet dej då, om du tar bort banden!
  16. 8
    då passar modet dej då, om du tar bort banden!

Liknande trådar

  1. Vad är stil för dej?
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 16:03
  2. Stil?
    By Lena m E+M in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-07-13, 09:58
  3. Mode och stil-blogg m lite mer alt stil?
    By anemone in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 20:43
  4. Vad är stil/inte stil?
    By Tjatmoster in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 14:23
  5. Stil...
    By mananna in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 07:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar