Ponera att skattebeskedet som kom - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #21
    aha, ok vilken dålig koll jag har då. ;P
  2. 21
    aha, ok vilken dålig koll jag har då. ;P
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #22
    Jag hade nog skrattat. Med den kvarskatten torde jag ha en goood ekonomi

    Universum? Stort och ogreppbart
  4. 22
    Jag hade nog skrattat. Med den kvarskatten torde jag ha en goood ekonomi

    Universum? Stort och ogreppbart
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #23
    Om man får så mycket kvarskatt har man nog koll på det innan. En sådan summa kan inte komma som en överraskning. Så jag hade nog varken skrattat eller gråtit, bara konstaterat att det var dags att betala nu, och gjort det.

    Universum orkar jag inte fundera på en fredag eftermiddag!
  6. 23
    Om man får så mycket kvarskatt har man nog koll på det innan. En sådan summa kan inte komma som en överraskning. Så jag hade nog varken skrattat eller gråtit, bara konstaterat att det var dags att betala nu, och gjort det.

    Universum orkar jag inte fundera på en fredag eftermiddag!
  7. Medlem sedan
    Jan 2001
    #24
    jag hade gått bärsärkagång och gråtit hysteriskt och fått panik att det är fredag kväll och inget man kan göra förens måndag morgon så jag hade fått köras in till psykakuten omgående.
  8. 24
    jag hade gått bärsärkagång och gråtit hysteriskt och fått panik att det är fredag kväll och inget man kan göra förens måndag morgon så jag hade fått köras in till psykakuten omgående.
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #25
    Universum, då tänker jag på den här filmen som jag såg för inte så länge sedan http://www.youtube.com/watch?v=cpXOJGtZklA

    Hade jag fått en sån kvarskatt så hade jag förmodligen tjänat en hel del eller haft intäkter på något annat sätt och då hoppas jag att jag hade tänkt på att sätta undan lite kapital i förväg.
  10. 25
    Universum, då tänker jag på den här filmen som jag såg för inte så länge sedan http://www.youtube.com/watch?v=cpXOJGtZklA

    Hade jag fått en sån kvarskatt så hade jag förmodligen tjänat en hel del eller haft intäkter på något annat sätt och då hoppas jag att jag hade tänkt på att sätta undan lite kapital i förväg.
  11. Medlem sedan
    Apr 2008
    #26
    Så jag behöver inte vara orolig då?
  12. 26
    Så jag behöver inte vara orolig då?
  13. Medlem sedan
    Apr 2008
    #27
    När jag säger till mina elever att solen slocknar om ca 5 miljarder år ser jag först att de rycker till, men när hjärncellerna gått några varv till brukar ett mer avslappnat lugn visa sig i ansiktena
  14. 27
    När jag säger till mina elever att solen slocknar om ca 5 miljarder år ser jag först att de rycker till, men när hjärncellerna gått några varv till brukar ett mer avslappnat lugn visa sig i ansiktena
  15. Medlem sedan
    May 2002
    #28
    Min pappa fick tredubbla den summan häromåret. Han ryckte mest på axlarna. Det hade inte jag gjort.

    Universum = ångest.
  16. 28
    Min pappa fick tredubbla den summan häromåret. Han ryckte mest på axlarna. Det hade inte jag gjort.

    Universum = ångest.
  17. Medlem sedan
    Dec 2007
    #29
    Jag hade tänkt: Men så DYRT! Var gick det snett? Och varför är detta en överraskning för mig, bättre koll än så har jag väl?

    Universum? Första ordet i min hjärna är "resa". Vad konstigt?
  18. 29
    Jag hade tänkt: Men så DYRT! Var gick det snett? Och varför är detta en överraskning för mig, bättre koll än så har jag väl?

    Universum? Första ordet i min hjärna är "resa". Vad konstigt?
  19. Medlem sedan
    Aug 2006
    #30
    Då tänker jag att universum expanderar fortare och fortare som årets Nobelpristagare i fysik har upptäckt.
  20. 30
    Då tänker jag att universum expanderar fortare och fortare som årets Nobelpristagare i fysik har upptäckt.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. skattebeskedet
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-03-28, 14:30
  2. När kommer skattebeskedet?
    By morran in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-01-09, 17:49
  3. Var ser man skattebeskedet?
    By -isa- in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 08:37
  4. när kommer skattebeskedet
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 17:24
  5. Jaha skattebeskedet
    By Budgetliv in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 22:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar