Tandblekning?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Tandblekning?

    Ni som blekt tänderna hos tandläkaren vid flera tillfällen. Vilka preparat har ni använt och upplever ni skillnader i biverkningar?

    Även på M&S
  2. 1
    Tandblekning? Ni som blekt tänderna hos tandläkaren vid flera tillfällen. Vilka preparat har ni använt och upplever ni skillnader i biverkningar?

    Även på M&S
  3. Medlem sedan
    Jul 2014
    #2
    Jag har testat en hel del olika tandblekningar .. allt från att göra det hos tandläkaren, till uv lampor, olika tandkrämer, skenor och strips. Av alla så gillar jag Stellawhite strips mest. De är enkla att använda, super fint resultat, inga ilningar och prisvärda. De är mitt bästa tips iallafall.
  4. 2
    Jag har testat en hel del olika tandblekningar .. allt från att göra det hos tandläkaren, till uv lampor, olika tandkrämer, skenor och strips. Av alla så gillar jag Stellawhite strips mest. De är enkla att använda, super fint resultat, inga ilningar och prisvärda. De är mitt bästa tips iallafall.

Liknande trådar

  1. Tandblekning...
    By Pyret- in forum Hem & fritid
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2024-02-16, 02:12
  2. Tandblekning
    By Winx 49 in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2014-06-28, 12:10
  3. Tandblekning
    By nemo71 in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-16, 10:07
  4. Tandblekning
    By Sweet<3 in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 13:08
  5. Tandblekning?
    By Miia m kidzen in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-30, 10:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar