Herpes
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Herpes

    Jag är kvinna och har herpes i underlivet som kommer ibland, typ 4 ggr/år.
    Nu är jag singel och undrar hur ni män skulle reagera om ni träffar en ny kvinna som säger att hon har herpes. Lägger ni benen på ryggen och springer då?
    Vet inte om jag vågar träffa en man igen.
  2. 1
    Herpes Jag är kvinna och har herpes i underlivet som kommer ibland, typ 4 ggr/år.
    Nu är jag singel och undrar hur ni män skulle reagera om ni träffar en ny kvinna som säger att hon har herpes. Lägger ni benen på ryggen och springer då?
    Vet inte om jag vågar träffa en man igen.
  3. Black_sun
    #2
    MMmmmm...

    Skulle nog akta mig en del...Har aldrig haft en könssjukdom - Vill aldrig få en heller...
    Visst kondom finns och skyddar, men vad jag förstått är herpes bara smittsamt när den är aktiv...Hur vet man när den är på gång och bli aktiv ???

    Spelar ju ingen roll om Du träffar en man eller kvinna - Det smittar oavsett om herpes är aktivt just då...Beklagar, men jag hade inte gått vidare...

    Lycka till i alla fall...
  4. 2
    MMmmmm...

    Skulle nog akta mig en del...Har aldrig haft en könssjukdom - Vill aldrig få en heller...
    Visst kondom finns och skyddar, men vad jag förstått är herpes bara smittsamt när den är aktiv...Hur vet man när den är på gång och bli aktiv ???

    Spelar ju ingen roll om Du träffar en man eller kvinna - Det smittar oavsett om herpes är aktivt just då...Beklagar, men jag hade inte gått vidare...

    Lycka till i alla fall...
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Om en man blir kär i dej är jag helt övertygad om att den detaljen inte kommer spela någon roll alls.

    Däremot personer som bara är ute efter en tillfällig sexträff, där är det nog många som tappar intresset om de får veta att de riskerar smittas. Vilket är ganska lätt att förstå.
  6. 3
    Om en man blir kär i dej är jag helt övertygad om att den detaljen inte kommer spela någon roll alls.

    Däremot personer som bara är ute efter en tillfällig sexträff, där är det nog många som tappar intresset om de får veta att de riskerar smittas. Vilket är ganska lätt att förstå.

Liknande trådar

  1. Herpes
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-04, 21:24
  2. Herpes
    By Annamed5 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-18, 14:25
  3. aj aj. herpes:(
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2009-11-13, 13:08
  4. Herpes:(
    By Pricken in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-18, 09:52
  5. Herpes...
    By Nilla in forum _0506 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 10:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar