Vem dödar du? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #21
    fast det är väl inte det diskussionen handlar om?
    Det är väl snarare frågan om varför man ska hitta ett försvar till sitt handlande?
    Om jag kört för fort skulle jag aldrig skylla på polisen som tog mig eller löjliga hastighetsgränser utan bita i det sura äpplet för det var mitt eget val eller slarv som satte mig där!
  2. 21
    fast det är väl inte det diskussionen handlar om?
    Det är väl snarare frågan om varför man ska hitta ett försvar till sitt handlande?
    Om jag kört för fort skulle jag aldrig skylla på polisen som tog mig eller löjliga hastighetsgränser utan bita i det sura äpplet för det var mitt eget val eller slarv som satte mig där!
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #22
    Jag har lite svårt att fatta att man måste köra snabbare än femtio som är den tillåtna hastigheten på en dubbelsidig väg med övergångsställen utan lysen. Ja så var det också en tant som dog för nåt år sen. Sen kan jag tycka att det är idioti att ha zebralagen på dubbelsidiga vägar och man borde sätta upp lysen eller så borde tanterna ta tunneln und som jag gör.
  4. 22
    Jag har lite svårt att fatta att man måste köra snabbare än femtio som är den tillåtna hastigheten på en dubbelsidig väg med övergångsställen utan lysen. Ja så var det också en tant som dog för nåt år sen. Sen kan jag tycka att det är idioti att ha zebralagen på dubbelsidiga vägar och man borde sätta upp lysen eller så borde tanterna ta tunneln und som jag gör.
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #23
    Vem har försökt hitta försvar till sitt handlande?..
    Och vem har skyllt på polisen?..
  6. 23
    Vem har försökt hitta försvar till sitt handlande?..
    Och vem har skyllt på polisen?..
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #24
    Håller med dig...förstår inte varför inte folk kan köra lugnt och alltid hålla hastighetsgränserna. Jag kan bli sjukt förbannad på fartdårar, idioter är de.
  8. 24
    Håller med dig...förstår inte varför inte folk kan köra lugnt och alltid hålla hastighetsgränserna. Jag kan bli sjukt förbannad på fartdårar, idioter är de.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande trådar

  1. Hemtentan dödar mig..
    By Familjnu in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-01, 13:40
  2. Nyårsraketer dödar
    By xela in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 14:56
  3. Det som inte dödar en
    By Moonbeam in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 13:36
  4. Fotboll dödar !
    By Pacman in forum Sport
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 09:55
  5. Nån som läst De som dödar?
    By Bealina in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 14:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar