Tack! Tack! Tack! *delar ut medaljer*
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2011
    #1

    Tack! Tack! Tack! *delar ut medaljer*

    Jag har nu ikväll insett att ingen, absolut INGEN här på aff, är den mest infantila människa jag känner, eller den sämsta i världen på att diskutera. Alla ni är verkligen MÄSTARE i jämförelse med en person jag diskuterat med på fb ikväll!
    *matt*

    Alltså, vad är det som får folk att kräkas ut åsikter som är jättestarka och stora, utan att ha minsta lilla kunskap eller hållbara argument bakom?? Och dessutom sen bli arga när de blir ifrågasatta???
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  2. 1
    Tack! Tack! Tack! *delar ut medaljer* Jag har nu ikväll insett att ingen, absolut INGEN här på aff, är den mest infantila människa jag känner, eller den sämsta i världen på att diskutera. Alla ni är verkligen MÄSTARE i jämförelse med en person jag diskuterat med på fb ikväll!
    *matt*

    Alltså, vad är det som får folk att kräkas ut åsikter som är jättestarka och stora, utan att ha minsta lilla kunskap eller hållbara argument bakom?? Och dessutom sen bli arga när de blir ifrågasatta???
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    rädsla och inskränkthet?
  4. 2
    rädsla och inskränkthet?
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Jamen ta det nu som en komplimang allihop! Ni är LYSANDE, det har jag precis insett! (Och de flesta av er har jag redan förstått det om sen låååångt tillbaka )
  6. 3
    Jamen ta det nu som en komplimang allihop! Ni är LYSANDE, det har jag precis insett! (Och de flesta av er har jag redan förstått det om sen låååångt tillbaka )
  7. Medlem sedan
    Aug 2011
    #4
    Ja, kanske?...ja, det är nog det som driver såna människor.
  8. 4
    Ja, kanske?...ja, det är nog det som driver såna människor.
  9. ÅJ67 m 3 kidz
    #5
    För att om man börjar granska sina åsikter så inser man plötsligt att man inte kan tycka som man gör och då måste man ju ta ställning på ett mer välgrundat sätt och det är jobbigt ju.
  10. 5
    För att om man börjar granska sina åsikter så inser man plötsligt att man inte kan tycka som man gör och då måste man ju ta ställning på ett mer välgrundat sätt och det är jobbigt ju.
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    Ja, uppenbarligen väldigt, väldigt jobbigt Bättre då att säga att personer som ställer obekväma frågor i ämnet är dumma!
  12. 6
    Ja, uppenbarligen väldigt, väldigt jobbigt Bättre då att säga att personer som ställer obekväma frågor i ämnet är dumma!
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #7

    Jaså...inte ens jag..

    då är jag förvånad
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 7
    Jaså...inte ens jag.. då är jag förvånad

Liknande trådar

  1. Tack HM, tack Eleven, tack mataffaren.se
    By ~ullebulle~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-20, 08:29
  2. Snabb fråga ang. UJ vagn! Tack tack!
    By Famiglia F in forum Bebissnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 07:46
  3. tack tack tack till min nissa!
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-12-09, 15:33
  4. Tack tack tack till alla er...
    By Radhuskajsa in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-25, 09:20
  5. Tack för att ni delar med er!
    By linda34 in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-15, 10:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar