Det här låter kanske inte så märkvärdigt
Ordet är fritt
  1. monka
    #1

    Det här låter kanske inte så märkvärdigt

    Men för mig är det här stort

    Jag har idag, trots ihärdig förkylning, gått 4 km drygt med Dino Jag har som mest kunnat gå drygt 2 förut, benen har blivit stumma och jag har börjat "knicka" i höften på ett sätt jag gör när muskelkraften tar slut.

    Idag kunde jag mota tillbaka knicket ända till sista 500 m och jag kände mig pigg och outsägligt lycklig där jag gick.

    Det kan ta nån dag innan jag orkar den rundan igen, men jag VET att snart är det den som är den dagliga rundan, och innan midsommar hoppas jag att jag väljer ännu en annan väg att gå, som troligen ger 1-2 km till. Jag har en perfekt runda som går att bygga ut i massor, det finns alltid en "lite till" väg att gå liksom

    Mitt mål när jag skaffade Dino var att stärka kroppen, orka mer och jag har bevis för att jag lyckas hela tiden
  2. 1
    Det här låter kanske inte så märkvärdigt Men för mig är det här stort

    Jag har idag, trots ihärdig förkylning, gått 4 km drygt med Dino Jag har som mest kunnat gå drygt 2 förut, benen har blivit stumma och jag har börjat "knicka" i höften på ett sätt jag gör när muskelkraften tar slut.

    Idag kunde jag mota tillbaka knicket ända till sista 500 m och jag kände mig pigg och outsägligt lycklig där jag gick.

    Det kan ta nån dag innan jag orkar den rundan igen, men jag VET att snart är det den som är den dagliga rundan, och innan midsommar hoppas jag att jag väljer ännu en annan väg att gå, som troligen ger 1-2 km till. Jag har en perfekt runda som går att bygga ut i massor, det finns alltid en "lite till" väg att gå liksom

    Mitt mål när jag skaffade Dino var att stärka kroppen, orka mer och jag har bevis för att jag lyckas hela tiden
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    vad härligt! Grattis!
  4. 2
    vad härligt! Grattis!
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    Det lät helt fantastiskt!! Vilken underbart rolig prestation visst är det underbart när man märker att kroppen inte sviker en. *hurra*
  6. 3
    Det lät helt fantastiskt!! Vilken underbart rolig prestation visst är det underbart när man märker att kroppen inte sviker en. *hurra*
  7. monka
    #4
    Det är en lycka som är svår att beskriva... och jag är så himla glad över att få kunna känna den typen av lycka. Glädje över "ingenting" liksom... "ingenting" som finns överallt
  8. 4
    Det är en lycka som är svår att beskriva... och jag är så himla glad över att få kunna känna den typen av lycka. Glädje över "ingenting" liksom... "ingenting" som finns överallt
  9. monka
    #5
    Tack Ja det känns verkligen härligt...
  10. 5
    Tack Ja det känns verkligen härligt...
  11. mandelblomma
    #6
    Tycker det låter både märkvärdigt och fantastiskt!!
  12. 6
    Tycker det låter både märkvärdigt och fantastiskt!!
  13. monka
    #7
    Vad glad jag blir när ni fattar Helt tårögd och lycklig
  14. 7
    Vad glad jag blir när ni fattar Helt tårögd och lycklig
  15. Medlem sedan
    Apr 2002
    #8
    Häftigt! Blir så himmelens glad när jag läser det här.Ge honom en puss sötnosen :O)
  16. 8
    Häftigt! Blir så himmelens glad när jag läser det här.Ge honom en puss sötnosen :O)
  17. monka
    #9
    Vi har just haft världens puss och gosstund<3 Och nu går han och äter. Japp. GÅR och äter. Hämtar mat i köket och tar med ut på balkongen
  18. 9
    Vi har just haft världens puss och gosstund<3 Och nu går han och äter. Japp. GÅR och äter. Hämtar mat i köket och tar med ut på balkongen
  19. Medlem sedan
    Apr 2002
    #10
    Kan inte säga att lillsmulan här gör, hon trycker i sig i hundra knyck liksom...
    Dino har picknick förstår du väl ;O)
  20. 10
    Kan inte säga att lillsmulan här gör, hon trycker i sig i hundra knyck liksom...
    Dino har picknick förstår du väl ;O)
  21. monka
    #11
    Han har ju det Vem gillar inte att sitta på balkongen och äta liksom
  22. 11
    Han har ju det Vem gillar inte att sitta på balkongen och äta liksom
  23. Medlem sedan
    Jul 2002
    #12
    Åh vad underbart härligt att läsa. Själv simmade jag 1750 m idag. Jag har simmat och simmat och simmat nu under min sjukskrivning och tyckte jag var fantastiskt bra när jag simmade 1 km (innan var 800 bra).
  24. 12
    Åh vad underbart härligt att läsa. Själv simmade jag 1750 m idag. Jag har simmat och simmat och simmat nu under min sjukskrivning och tyckte jag var fantastiskt bra när jag simmade 1 km (innan var 800 bra).
  25. Salander
    #13
    Bra jobb monka!
  26. 13
    Bra jobb monka!
  27. monka
    #14
    OJ! Ja det var bra simmat!! Jag ska simma till vintern när jag inte kan gå lika bra har jag tänkt
  28. 14
    OJ! Ja det var bra simmat!! Jag ska simma till vintern när jag inte kan gå lika bra har jag tänkt
  29. monka
    #15
    Tack
  30. 15
    Tack

Liknande trådar

  1. Kanske låter konstigt
    By Busluren in forum Stora barn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2011-08-16, 07:10
  2. Låter kanske galet men jag ska...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-05-14, 19:37
  3. jag vet att jag kanske låter hård...
    By _em_ in forum Singelmingel
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 13:28
  4. Låter kanske som en klyscha
    By Cissi med G och A in forum Hem & fritid
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-11-26, 13:09
  5. hmm kände att jag kanske låter...
    By Linis in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 12:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar