På tal om Gokväll.. - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #21
    Ja precis. känns det som i alla fall.
  2. 21
    Ja precis. känns det som i alla fall.
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #22
    Sparbeting, vettu!
  4. 22
    Sparbeting, vettu!
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #23
    Något ditåt.
  6. 23
    Något ditåt.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #24

    Ja det blir lätt kackel...

    om det blir för många damer.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 24
    Ja det blir lätt kackel... om det blir för många damer.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #25

    Hmm sogligt om...

    det är så.

    Sparbeting, vettu!
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 25
    Hmm sogligt om... det är så.

    Sparbeting, vettu!
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #26
    Har inget med manlighet att göra. Han har ätit en kaktus, doppad i whisky.
  12. 26
    Har inget med manlighet att göra. Han har ätit en kaktus, doppad i whisky.
  13. Medlem sedan
    Apr 2013
    #27
    Det också!
  14. 27
    Det också!
  15. Medlem sedan
    Apr 2013
    #28
    Ja precis, manligt 😁
  16. 28
    Ja precis, manligt 😁
  17. Medlem sedan
    May 2004
    #29

    Ha ha ha...

    Har inget med manlighet att göra. Han har ätit en kaktus, doppad i whisky.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  18. 29
    Ha ha ha...
    Har inget med manlighet att göra. Han har ätit en kaktus, doppad i whisky.
  19. Kerstimärta
    #30
    Då tänker jag att det bara är kvinnor?

    Dvs de ska ju vara unga och fasta alltid för att duga.

    Eller ser du även män som är så?
  20. 30
    Då tänker jag att det bara är kvinnor?

    Dvs de ska ju vara unga och fasta alltid för att duga.

    Eller ser du även män som är så?
  21. Medlem sedan
    Aug 2006
    #31
    Och hur många gånger kan Peter Jidhe återvinnas egentligen?
  22. 31
    Och hur många gånger kan Peter Jidhe återvinnas egentligen?
  23. Medlem sedan
    Jun 2004
    #32
    Hon på fråga doktorn är ju inte purung iofs inte "gammal" heller (beroende på definition) Inte malou von Sivers heller väl
  24. 32
    Hon på fråga doktorn är ju inte purung iofs inte "gammal" heller (beroende på definition) Inte malou von Sivers heller väl
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #33
    Claes Elfsberg, eller har hans slutat? och vad heter han nu julvärden det var ju inte längesedan han slutade han måste vara runt 80 väl
  26. 33
    Claes Elfsberg, eller har hans slutat? och vad heter han nu julvärden det var ju inte längesedan han slutade han måste vara runt 80 väl
  27. Medlem sedan
    May 2004
    #34

    Hon på fråga doktorn måste...

    väl i alla fall höra dåligt, hon skriker ju så in i helskotta.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  28. 34
    Hon på fråga doktorn måste... väl i alla fall höra dåligt, hon skriker ju så in i helskotta.
  29. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #35
    Det finns väl flera som är lite äldre. Jenny Strömstedt t.ex. hon är väl inte purung. Inte heller Carina eller Christina, de är väl medelålders och Renée Nyberg är ju inte purung.
    Nu tror jag inte att de har en massa botox i ansiktet. Utan att de har en bra hy. När jag var i den åldern så hade jag också en hy som utan problem skulle kunna presenteras i TV utan botox. Jag har fortfarande en relativt fräsch hy för att jag vara 54. Min avatar är från när jag fyllde 50.
    Har man dessutom ett arbete med ansiktet utåt, så lär man sig hur man ska lägga en make-up för att trolla bort det man inte vill ska synas.
    Alltså, bara för att man fyller 50 behöver man inte klippa håret kort, fixa rynkor eller permanenta det i tantfrisyr.
    Jag är ju själv i 50-års-åldern och chockar vissa när jag säger det, för vissa tror att man blir gammal när man passerar 50.
  30. 35
    Det finns väl flera som är lite äldre. Jenny Strömstedt t.ex. hon är väl inte purung. Inte heller Carina eller Christina, de är väl medelålders och Renée Nyberg är ju inte purung.
    Nu tror jag inte att de har en massa botox i ansiktet. Utan att de har en bra hy. När jag var i den åldern så hade jag också en hy som utan problem skulle kunna presenteras i TV utan botox. Jag har fortfarande en relativt fräsch hy för att jag vara 54. Min avatar är från när jag fyllde 50.
    Har man dessutom ett arbete med ansiktet utåt, så lär man sig hur man ska lägga en make-up för att trolla bort det man inte vill ska synas.
    Alltså, bara för att man fyller 50 behöver man inte klippa håret kort, fixa rynkor eller permanenta det i tantfrisyr.
    Jag är ju själv i 50-års-åldern och chockar vissa när jag säger det, för vissa tror att man blir gammal när man passerar 50.
  31. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #36
    Nu var jag tvungen att googla lite på dessa kvinnor och på bilderna ser man både rynkor och inte har de barnsläta ansikten. Men jag kan tänka mig att under sändning så är de sminkade och har kanske även en ljussättning om inte plockar fram de allra värsta hos dem
  32. 36
    Nu var jag tvungen att googla lite på dessa kvinnor och på bilderna ser man både rynkor och inte har de barnsläta ansikten. Men jag kan tänka mig att under sändning så är de sminkade och har kanske även en ljussättning om inte plockar fram de allra värsta hos dem
  33. Medlem sedan
    Jun 2004
    #37
    haha ja det gör hon, van att tala med folk med nedsatt hörsel kanske...Alla hör nog vad hon säger iaf.
  34. 37
    haha ja det gör hon, van att tala med folk med nedsatt hörsel kanske...Alla hör nog vad hon säger iaf.
  35. Nalle Blom
    #38
    Jag tror inte att det programmet är riktat till de äldre längre, på samma sätt som förut. Jag tror det är mer 30 - 50 år, ungefär som gäller nu. Med tanke på de gäster som brukar dyka upp. Men för tio år sedan var det fortfarande äldre som tittade på det programmet... Men det finns några programledare som ser yngre ut än vad de är, utan botox. Så man blir lite förvirrad.
  36. 38
    Jag tror inte att det programmet är riktat till de äldre längre, på samma sätt som förut. Jag tror det är mer 30 - 50 år, ungefär som gäller nu. Med tanke på de gäster som brukar dyka upp. Men för tio år sedan var det fortfarande äldre som tittade på det programmet... Men det finns några programledare som ser yngre ut än vad de är, utan botox. Så man blir lite förvirrad.
  37. Nalle Blom
    #39
    Arne Weise?

    Jag är sjukt sugen på den där bakelsen du har i bild... Kanske man skulle testa till påsk?
  38. 39
    Arne Weise?

    Jag är sjukt sugen på den där bakelsen du har i bild... Kanske man skulle testa till påsk?
  39. Nalle Blom
    #40
    Nej, de är ju femtioplussare båda två. Men Malou kan tas för några år yngre och Suzanne för några år äldre...
  40. 40
    Nej, de är ju femtioplussare båda två. Men Malou kan tas för några år yngre och Suzanne för några år äldre...
Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar