eggstra gott - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Misell
    #21
    *virvlar in* Ååh! Helt klart det godaste och bästa påskgodiset. *virvlar vidare*
  2. 21
    *virvlar in* Ååh! Helt klart det godaste och bästa påskgodiset. *virvlar vidare*
  3. Misell
    #22
    Gillar (nästan åtminstone) hela Anthon Berg¨s påsk-serie med mandelägg som klar etta och marsipanäggen som tvåa. Sen kommer chokladäggen med krispigt skal. Övriga sorter får snällt dela på fjärde-platsen
  4. 22
    Gillar (nästan åtminstone) hela Anthon Berg¨s påsk-serie med mandelägg som klar etta och marsipanäggen som tvåa. Sen kommer chokladäggen med krispigt skal. Övriga sorter får snällt dela på fjärde-platsen
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #23
    Marsipanäggen köpte jag också en påse a, kommer tvåa här med Och så är de så snygga att dekorera påsktårtan med!
  6. 23
    Marsipanäggen köpte jag också en påse a, kommer tvåa här med Och så är de så snygga att dekorera påsktårtan med!
  7. Medlem sedan
    Dec 2013
    #24
    Påskkycklingar i gul marsipan eller de där dragéäggen med sprit i.
  8. 24
    Påskkycklingar i gul marsipan eller de där dragéäggen med sprit i.
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #25
    Men det enda speciella påsk-godis som finns är ju små ägg, av socker och karamellfärg. OCh visst, de är OK, men ingen favorit.
    vanlig godis är godare. Sura kastanjer , polly, bilar eller cholkad
  10. 25
    Men det enda speciella påsk-godis som finns är ju små ägg, av socker och karamellfärg. OCh visst, de är OK, men ingen favorit.
    vanlig godis är godare. Sura kastanjer , polly, bilar eller cholkad
  11. Misell
    #26
    Finns många olika sorters godis-ägg. De som finns bland lösgodiset är i regel vedervärdiga och består, som du säger, mest av socker och karamellfärg.
    Det som säljs i påsar, typ Anthon Berg, är långt mycket bättre och godare
    Det enda påsk-godiset som finns bland lösgodiset och som är något sånär gott är skum-godiset.
  12. 26
    Finns många olika sorters godis-ägg. De som finns bland lösgodiset är i regel vedervärdiga och består, som du säger, mest av socker och karamellfärg.
    Det som säljs i påsar, typ Anthon Berg, är långt mycket bättre och godare
    Det enda påsk-godiset som finns bland lösgodiset och som är något sånär gott är skum-godiset.
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #27
    För min ipad som pratar ipadianska är det detsamma som ni
  14. 27
    För min ipad som pratar ipadianska är det detsamma som ni
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #28
    Ach so...
  16. 28
    Ach so...
  17. Medlem sedan
    Mar 2003
    #29
    Min favorit också!
  18. 29
    Min favorit också!
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar