Namnskylt på vilken sida? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #21
    Varierar med kläderna tänker du?
  2. 21
    Varierar med kläderna tänker du?
  3. Medlem sedan
    Jun 2014
    #22
    Vänster bröst är standard skulle jag tro.
  4. 22
    Vänster bröst är standard skulle jag tro.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #23
    Precis.
  6. 23
    Precis.
  7. Salander
    #24
    Jepp varierar ju mellan patientkontakt och cheferi och varierar därmed klädsel Hemma tror jag alla har koll på vem jag är men ibland kan man ju undra.
  8. 24
    Jepp varierar ju mellan patientkontakt och cheferi och varierar därmed klädsel Hemma tror jag alla har koll på vem jag är men ibland kan man ju undra.
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #25
    Vänster

    Det känns bäst och är minst i vägen då höger arm används mest.

    Fast jag råkade paja min namnskylt så nu har jag ingen
  10. 25
    Vänster

    Det känns bäst och är minst i vägen då höger arm används mest.

    Fast jag råkade paja min namnskylt så nu har jag ingen
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #26
    Gör inte det ont?
  12. 26
    Gör inte det ont?
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #27
    Jag tycker ibland när man ska ropa på nån av ungarna eller nån av hundarna så kan det bli lite hur som helst. Undrar om det kan botas av att de har namnskyltar?
  14. 27
    Jag tycker ibland när man ska ropa på nån av ungarna eller nån av hundarna så kan det bli lite hur som helst. Undrar om det kan botas av att de har namnskyltar?
  15. Medlem sedan
    Jan 2004
    #28
    Standard för dig? Eller menar du standard generellt för namnskyltar? Nu blev jag nyfiken på hur du menar
  16. 28
    Standard för dig? Eller menar du standard generellt för namnskyltar? Nu blev jag nyfiken på hur du menar
  17. Medlem sedan
    Jan 2004
    #29
    Har du namnskylt när du jobbar inom skola? Eller när har du den? Eller jo jag vet, du har den för att alla växter ska veta vem du är när du kommer och skrapar lite på dem för att kolla om jag bor på dem
  18. 29
    Har du namnskylt när du jobbar inom skola? Eller när har du den? Eller jo jag vet, du har den för att alla växter ska veta vem du är när du kommer och skrapar lite på dem för att kolla om jag bor på dem
  19. Salander
    #30
    Ja jag undrar också. Har ju bara tre barn men nog är det svårt att få namnen rätt ibland? Hundarna kanske inte bryr sig om ni säger fel
  20. 30
    Ja jag undrar också. Har ju bara tre barn men nog är det svårt att få namnen rätt ibland? Hundarna kanske inte bryr sig om ni säger fel
  21. Medlem sedan
    Jan 2004
    #31
    Nej säger man rätt ord (=ut eller mat) så lyssnar bägge hundarna oavsett vilket namn man sagt
  22. 31
    Nej säger man rätt ord (=ut eller mat) så lyssnar bägge hundarna oavsett vilket namn man sagt
  23. Medlem sedan
    Jan 2003
    #32

    Har namnskylt i ett av mina jobb och där

    ...är det enligt kläddirektiven vänster sida som gäller för namnskylten, fråga mig inte varför! :-) Jobbar som massör på spa.
  24. 32
    Har namnskylt i ett av mina jobb och där ...är det enligt kläddirektiven vänster sida som gäller för namnskylten, fråga mig inte varför! :-) Jobbar som massör på spa.
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #33
    Aha kläddirektiv minsann, det har ingen annan svarat att de har
  26. 33
    Aha kläddirektiv minsann, det har ingen annan svarat att de har
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar