Tvättstugan - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #21
    Nej jag tolkade inte heller loulouises ord som nedlåtande och ja det är säkert som du menar, en förklaring till varför tjejen tvättar sent och så. Jag såg det bara inte
  2. 21
    Nej jag tolkade inte heller loulouises ord som nedlåtande och ja det är säkert som du menar, en förklaring till varför tjejen tvättar sent och så. Jag såg det bara inte
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #22
    Jag ringde idag o pratade med hyresvärden. Tror inte det kommer att hända så mycket men faktiskt så har jag en olustkänsla när man kommer hem, om det är sönderkrossade ägg på dörren eller om bilen blivit skadad.. jag litar inte på någon av dom i den familjen........
  4. 22
    Jag ringde idag o pratade med hyresvärden. Tror inte det kommer att hända så mycket men faktiskt så har jag en olustkänsla när man kommer hem, om det är sönderkrossade ägg på dörren eller om bilen blivit skadad.. jag litar inte på någon av dom i den familjen........
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    #23
    Jag var superlugn och hänvisade till reglerna som satt i hallen där hon stod och vrålade. Hon verkade dock inte höra mig pga hennes höga ton
  6. 23
    Jag var superlugn och hänvisade till reglerna som satt i hallen där hon stod och vrålade. Hon verkade dock inte höra mig pga hennes höga ton
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #24
    Läste inte era svar förrän nu. Och jo hennes diagnos har att göra med att hon nofta ringer på och vill ändra tider, tvätta sent osv :-)
  8. 24
    Läste inte era svar förrän nu. Och jo hennes diagnos har att göra med att hon nofta ringer på och vill ändra tider, tvätta sent osv :-)
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #25
    Förstod det..
  10. 25
    Förstod det..
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #26
    Ok då hade Miko rätt och då fattar jag vad diagnosen hade med det hela att göra
  12. 26
    Ok då hade Miko rätt och då fattar jag vad diagnosen hade med det hela att göra
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar