En sista om politik då... - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #21
    Kanske en oavsiktlig illustration?
  2. 21
    Kanske en oavsiktlig illustration?
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #22

    Jo det...

    är nog så. Fast man undrar ju lite över vilken syn de själva har på sina medmänniskor egentligen de som så gärna spyr galla över hur oupplysta, lågbegåvade, inskränkta, rädda och allt vad de försöker hitta på att nedvärdera folks förmåga att rösta.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 22
    Jo det... är nog så. Fast man undrar ju lite över vilken syn de själva har på sina medmänniskor egentligen de som så gärna spyr galla över hur oupplysta, lågbegåvade, inskränkta, rädda och allt vad de försöker hitta på att nedvärdera folks förmåga att rösta.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #23

    Jo du har ju...

    rätt i att ordet är fritt så visst det är okey att skriva här med.

    Fast då kan de gott stänga politiksnack för det snacket blir överflödigt. Det har varit ett lattjo drag här sista tiden och drar alla över till politiksnack så kanske det blir dödstyst här istället.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 23
    Jo du har ju... rätt i att ordet är fritt så visst det är okey att skriva här med.

    Fast då kan de gott stänga politiksnack för det snacket blir överflödigt. Det har varit ett lattjo drag här sista tiden och drar alla över till politiksnack så kanske det blir dödstyst här istället.
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #24
    Fel. Det ena kommer inte "före" det andra, utan det måste hela tiden följas åt. Det är just detta med vad som skall komma "först" som är högerns favoritargument för att försvara ojämlikheten och sina privilegier.
  8. 24
    Fel. Det ena kommer inte "före" det andra, utan det måste hela tiden följas åt. Det är just detta med vad som skall komma "först" som är högerns favoritargument för att försvara ojämlikheten och sina privilegier.
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #25
    Javisst.
  10. 25
    Javisst.
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #26
    Ja, ursäkta mig för att även jag säger det, Sp, men röstar man på ett i grunden fascistiskt parti, så misströstar jag verkligen om förståndet.
  12. 26
    Ja, ursäkta mig för att även jag säger det, Sp, men röstar man på ett i grunden fascistiskt parti, så misströstar jag verkligen om förståndet.
  13. Medlem sedan
    Jul 2006
    #27
    Det är där den verkliga intoleransen bor. Men säg det till någon anser sig vara av den "rätta" åsikten...
  14. 27
    Det är där den verkliga intoleransen bor. Men säg det till någon anser sig vara av den "rätta" åsikten...
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #28

    Jo det är okey...

    Haqvin men det gäller inte bara SD tycker jag utan allmänt vad folk röstar på.

    Dessutom kör jag ju med samma tugg när det gäller FI så jag är samma kålsupare
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  16. 28
    Jo det är okey... Haqvin men det gäller inte bara SD tycker jag utan allmänt vad folk röstar på.

    Dessutom kör jag ju med samma tugg när det gäller FI så jag är samma kålsupare
  17. Medlem sedan
    May 2005
    #29
    Du anmärker på mitt språk genom att skriva en mening med flera fel?
  18. 29
    Du anmärker på mitt språk genom att skriva en mening med flera fel?
  19. mandelblomma
    #30
    jag omformulerar mig; det ena behöver det andra.
  20. 30
    jag omformulerar mig; det ena behöver det andra.
  21. Medlem sedan
    Apr 2012
    #31
    Cars Bildt är inte bara känd utan också ökänd. Eftersom han varit delägare i Lundin Oil som står anklagade för folkmord. Så honom kan jag gärna slippa. Och det finns många fina människor som kommer göra mycket gott i utrikespolitiken och som har väldigt gott renommé redan innan; som Margot Wallström. Så torka tårarna nu och blicka framåt
  22. 31
    Cars Bildt är inte bara känd utan också ökänd. Eftersom han varit delägare i Lundin Oil som står anklagade för folkmord. Så honom kan jag gärna slippa. Och det finns många fina människor som kommer göra mycket gott i utrikespolitiken och som har väldigt gott renommé redan innan; som Margot Wallström. Så torka tårarna nu och blicka framåt
  23. Medlem sedan
    Jun 2014
    #32
    Jo, jag tror också att de två är begåvade och skickliga som individer. Men politik består av mer än idoldyrkan...
  24. 32
    Jo, jag tror också att de två är begåvade och skickliga som individer. Men politik består av mer än idoldyrkan...
  25. Medlem sedan
    Aug 2013
    #33
    Ingen har någonsin sagt emot det, inte heller från vänsterhåll, därför kan påståendet bara tolkas som ett försvar för ojämlikhet och privilegier.
  26. 33
    Ingen har någonsin sagt emot det, inte heller från vänsterhåll, därför kan påståendet bara tolkas som ett försvar för ojämlikhet och privilegier.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar