Trillingnöten försvinner ur Aladdin - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #21
    Det har alltid sagts mig det - utom av dem som gillar trillingnöt.
  2. 21
    Det har alltid sagts mig det - utom av dem som gillar trillingnöt.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #22
    Körsbärslikören slåss man om i min nykteristfamilj
  4. 22
    Körsbärslikören slåss man om i min nykteristfamilj
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #23
    Haha många som kommenterar är förbannade och tror att man bytt ut bitarna pga ngt rasistiskt, stor humor: https://www.facebook.com/nyheter24/p...55324597836889
  6. 23
    Haha många som kommenterar är förbannade och tror att man bytt ut bitarna pga ngt rasistiskt, stor humor: https://www.facebook.com/nyheter24/p...55324597836889
  7. Misell
    #24
    Jag letade och försökte hitta vilka bitar som har funnits i asken genom åren, men hittade inget
    Jag tycker man kunde göra en omröstning om vilka bitar som varit favorit hos folk genom åren och sen bilda en jubileumsask utifrån det resultatet. Det hade varit roligare
  8. 24
    Jag letade och försökte hitta vilka bitar som har funnits i asken genom åren, men hittade inget
    Jag tycker man kunde göra en omröstning om vilka bitar som varit favorit hos folk genom åren och sen bilda en jubileumsask utifrån det resultatet. Det hade varit roligare
  9. Nalle Blom
    #25
    Ja, det var en bra idé. Kontaktar du Marabou
  10. 25
    Ja, det var en bra idé. Kontaktar du Marabou
  11. Medlem sedan
    Apr 2013
    #26
    Säkert Socialdemokraterna som beslutat om det... Eller nej vänta förresten, de gillar ju nötter, de regerar med Miljöpartiet och SD! 😜
  12. 26
    Säkert Socialdemokraterna som beslutat om det... Eller nej vänta förresten, de gillar ju nötter, de regerar med Miljöpartiet och SD! 😜
  13. Medlem sedan
    Aug 2013
    #27
    Sedan när regerar S med SD?
  14. 27
    Sedan när regerar S med SD?
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar