mer vård och att folk tenderar att - Sidan 5
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #81

    Vi säger väl så...

    ja det är ett flitigt använd uttryck här ibland

    Ja just i detta spörsmål vet jag att jag vet vad jag pratar om. Det var liksom så klockrent uppenbart.

    Ja ja, vi säger väl så, du verkar veta vad vad du pratar om. :-)
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  2. 81
    Vi säger väl så... ja det är ett flitigt använd uttryck här ibland

    Ja just i detta spörsmål vet jag att jag vet vad jag pratar om. Det var liksom så klockrent uppenbart.

    Ja ja, vi säger väl så, du verkar veta vad vad du pratar om. :-)
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #82
    Får väl då upplysa Pysslingen om att jag var spik nykter igår, liksom jag också var i förrgår och är idag.
  4. 82
    Får väl då upplysa Pysslingen om att jag var spik nykter igår, liksom jag också var i förrgår och är idag.
  5. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #83
    Nej, men jag lovar, jag såg exakt hur mycket det regnade. Och det framkom i tråden, jag vittnade att det inte bara var ett regn, utan att det var väldigt, väldigt, väldigt mycket regn
  6. 83
    Nej, men jag lovar, jag såg exakt hur mycket det regnade. Och det framkom i tråden, jag vittnade att det inte bara var ett regn, utan att det var väldigt, väldigt, väldigt mycket regn
  7. Medlem sedan
    Jul 2006
    #84
    Nej, men det framgick tydligt om man läste tråden. Det är ju ofta så att det kommer mer upplysningar ju fler inlägg ts skriver. Man kan ju inte läsa första inlägget i en lång tråd och tro att det säger allt.
  8. 84
    Nej, men det framgick tydligt om man läste tråden. Det är ju ofta så att det kommer mer upplysningar ju fler inlägg ts skriver. Man kan ju inte läsa första inlägget i en lång tråd och tro att det säger allt.
  9. Singelmorsan
    #85
    Ja men precis så, det var ett extremt regnväder det handlade om. Inget normalt höstregn, det hade väl ingen något direkt problem med som jag minns svaren.
  10. 85
    Ja men precis så, det var ett extremt regnväder det handlade om. Inget normalt höstregn, det hade väl ingen något direkt problem med som jag minns svaren.
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #86
    Men jisses

    Ibland bara suck...
  12. 86
    Men jisses

    Ibland bara suck...
  13. Kerstimärta
    #87
    Pyssling, vad riktigt lågt. Tänk att folk måste göra den där grejen. Ni är flera som gör den.

    Jag har provat ngn gång, och den är inget roligt att klanka ner päå. Känns mest kymigt.

    Men. att ge dig på Haqvin var ju så jäkla off så det fanns inte.....
  14. 87
    Pyssling, vad riktigt lågt. Tänk att folk måste göra den där grejen. Ni är flera som gör den.

    Jag har provat ngn gång, och den är inget roligt att klanka ner päå. Känns mest kymigt.

    Men. att ge dig på Haqvin var ju så jäkla off så det fanns inte.....
  15. Kerstimärta
    #88
    För tydlighetens skull: Jag har både fått det i ansiktet och jag har provat lägga det på andra.
  16. 88
    För tydlighetens skull: Jag har både fått det i ansiktet och jag har provat lägga det på andra.
Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar