Jahaja, måndag igen. - Sidan 3
Ordet är fritt
  1. Salander
    #41
    Vi vill inte flytta men det verkar som om vi måste för att få till adekvat skolgång för Mellan. Det är en slags mental plan B att titta på hus. Vem vet?
    Vi har också nått ner till två personer i vår rekrytering, två riktigt bra. Jag vill helst anställa båda men det går ju inte
  2. 41
    Vi vill inte flytta men det verkar som om vi måste för att få till adekvat skolgång för Mellan. Det är en slags mental plan B att titta på hus. Vem vet?
    Vi har också nått ner till två personer i vår rekrytering, två riktigt bra. Jag vill helst anställa båda men det går ju inte
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #42
    Snabb resumé: Brooke är ihop med Bill och Ridge är ihop med Brookes syster Katie...Ridge blev dock svartsjuk när han fick reda på att Brooke skulle gifta sig med Bill i Dubai, och for ner för att stoppa bröllopet varvid Bill ordnade så han föll ur en helikopter ner i havet. :-D Jaså där är en skådis från Twin peaks med? Han som spelade polishuvudrollen i Twin peaks (han som gillade hallon(?) paj han har ju varit med i både Desperate Housewives och Sex and the City sen...
  4. 42
    Snabb resumé: Brooke är ihop med Bill och Ridge är ihop med Brookes syster Katie...Ridge blev dock svartsjuk när han fick reda på att Brooke skulle gifta sig med Bill i Dubai, och for ner för att stoppa bröllopet varvid Bill ordnade så han föll ur en helikopter ner i havet. :-D Jaså där är en skådis från Twin peaks med? Han som spelade polishuvudrollen i Twin peaks (han som gillade hallon(?) paj han har ju varit med i både Desperate Housewives och Sex and the City sen...
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #43
    FBI-agent var mer rätt ord...
  6. 43
    FBI-agent var mer rätt ord...
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #44
    Vår soffa är 220x232x152 ungefär, i ett u.

    Kom just hem från jobbet
  8. 44
    Vår soffa är 220x232x152 ungefär, i ett u.

    Kom just hem från jobbet
  9. Medlem sedan
    Nov 2003
    #45
    Nej inte han (Kyle Machalachalach...nånting) utan en snubbe som jobbar på en herrekipering och som är en av två potentiella fäder till polisens sekreterare Lucys väntade barn..Det kanske finns vissa likheter mellan Glamour och Twin Peaks, de är ungefär lika spåriga...
    En annan person som dyker upp lite oväntat är David Duchovny (han från Californication och för all del Arkiv X), han spelar en transvestitisk överordnad FBI-agent !
  10. 45
    Nej inte han (Kyle Machalachalach...nånting) utan en snubbe som jobbar på en herrekipering och som är en av två potentiella fäder till polisens sekreterare Lucys väntade barn..Det kanske finns vissa likheter mellan Glamour och Twin Peaks, de är ungefär lika spåriga...
    En annan person som dyker upp lite oväntat är David Duchovny (han från Californication och för all del Arkiv X), han spelar en transvestitisk överordnad FBI-agent !
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #46
    Oj, det var en djup soffa! Då får ni plats många!
  12. 46
    Oj, det var en djup soffa! Då får ni plats många!
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #47
    Hoppas huset är det ni söker då!
  14. 47
    Hoppas huset är det ni söker då!
  15. Medlem sedan
    Aug 2013
    #48
    Nej, det gör du förstås rätt i.
  16. 48
    Nej, det gör du förstås rätt i.
  17. Medlem sedan
    Jun 2004
    #49
    Aha, ja mycket man inte minns från Twin Peaks, det var längesedan...Jag tyckte att Laura Palmers pappas alter ego eller vad man ska säga...hans andra personlighet.. var så ruggig...hu
  18. 49
    Aha, ja mycket man inte minns från Twin Peaks, det var längesedan...Jag tyckte att Laura Palmers pappas alter ego eller vad man ska säga...hans andra personlighet.. var så ruggig...hu
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #50
    BEWARE OF BOB!

    Det är faktiskt kul att se srien igen, fast säsong ett var betydligt bättre än säsong två.
  20. 50
    BEWARE OF BOB!

    Det är faktiskt kul att se srien igen, fast säsong ett var betydligt bättre än säsong två.
  21. Medlem sedan
    Jun 2004
    #51
    Vad synd! Jag bryr mig överhuvudtaget inte om hur jag ser ut på stranden...det är minsta bikinin på att jag får så mkt solbestrålning som möjligt på mig. Går gärna ut och går strandpromenader när det är varmt i bikiniöverdel & shorts också (till min dotters förfäran)
  22. 51
    Vad synd! Jag bryr mig överhuvudtaget inte om hur jag ser ut på stranden...det är minsta bikinin på att jag får så mkt solbestrålning som möjligt på mig. Går gärna ut och går strandpromenader när det är varmt i bikiniöverdel & shorts också (till min dotters förfäran)
  23. Medlem sedan
    Dec 2005
    #52
    Som ett u då, annars behöver knattar som oss inte 220 cm djup soffa
    https://www.mio.se/produkt/chicago/25933844

    Faktiskt har det varit noll bråk om plats i soåffan sen vi bytte ut vår lilla tresitsare
  24. 52
    Som ett u då, annars behöver knattar som oss inte 220 cm djup soffa
    https://www.mio.se/produkt/chicago/25933844

    Faktiskt har det varit noll bråk om plats i soåffan sen vi bytte ut vår lilla tresitsare
  25. Medlem sedan
    Aug 2011
    #53

    Jamen det är hon :)

    Jag har inte hunnit ta nån bild på henne nu, men hon ser ut som sist hon blev klippt. Såhär (fast nu har hon ingen tröja på sig ):



    _SAM6196 kopiera.jpg
    *I need some fine wine and you, you need to be nicer...*
  26. 53
    Jamen det är hon :) Jag har inte hunnit ta nån bild på henne nu, men hon ser ut som sist hon blev klippt. Såhär (fast nu har hon ingen tröja på sig ):



    _SAM6196 kopiera.jpg
  27. Medlem sedan
    Nov 2003
    #54
    Vi bråkar om vem som skall få sitta i hörnen...
  28. 54
    Vi bråkar om vem som skall få sitta i hörnen...
  29. Medlem sedan
    Nov 2003
    #55
    Vilken fin liten hund! Kul att man ser att hon är glad, hon viftar på svansen!
  30. 55
    Vilken fin liten hund! Kul att man ser att hon är glad, hon viftar på svansen!
  31. Medlem sedan
    Aug 2011
    #56
    Ja, svansen blir som bara ett suddigt fluff . Och tack, ja, hon är fin och söt!
  32. 56
    Ja, svansen blir som bara ett suddigt fluff . Och tack, ja, hon är fin och söt!
  33. Medlem sedan
    Dec 2005
    #57
    Två barn och två hörn tror jag förenklar
  34. 57
    Två barn och två hörn tror jag förenklar
  35. Medlem sedan
    May 2004
    #58

    Gör inte så mycket direkt men...

    förutom att jag har jobbat i kolgruvan har jag igen konfronterats med det nattsvarta. Asjobbigt och så ohyggligt svårt.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  36. 58
    Gör inte så mycket direkt men... förutom att jag har jobbat i kolgruvan har jag igen konfronterats med det nattsvarta. Asjobbigt och så ohyggligt svårt.
  37. Medlem sedan
    Nov 2003
    #59
    Det låter inget vidare. Men ibland kan det vara viktigt att vara där bara, som medmänniska, även om man inte tror att man gör nåt. Om det nu är något man inte kan påverka.
  38. 59
    Det låter inget vidare. Men ibland kan det vara viktigt att vara där bara, som medmänniska, även om man inte tror att man gör nåt. Om det nu är något man inte kan påverka.
  39. Medlem sedan
    Jul 2003
    #60
    Jag är i en stad i mellersta Sverige idag och imorgon, lite norrut från min vanliga hemvistelse. Idag har vi haft ledningsgruppsmöte heldag, och imorgon är det lite annat häruppe som jag ska pyssla med. Resten av veckan blir... hektisk men rolig. Ska träffa min syster och systerdotter imorgon, på fest i dotterns skola på onsdag, maken fyller år på torsdag och på fredag tjuvstartar vi höstlovet
  40. 60
    Jag är i en stad i mellersta Sverige idag och imorgon, lite norrut från min vanliga hemvistelse. Idag har vi haft ledningsgruppsmöte heldag, och imorgon är det lite annat häruppe som jag ska pyssla med. Resten av veckan blir... hektisk men rolig. Ska träffa min syster och systerdotter imorgon, på fest i dotterns skola på onsdag, maken fyller år på torsdag och på fredag tjuvstartar vi höstlovet
Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar