Jaha, vad gör ni ikväll? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #21
    Vilken pub ska ni till, kanske kommer förbi och kramar om dig:-)
  2. 21
    Vilken pub ska ni till, kanske kommer förbi och kramar om dig:-)
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #22
    Palatset, någon gång efter kl.15. Sen går vi därifrån vid 17.30-snåret. Du är sååååå välkommen! En kram från dig sitter aldrig fel!
  4. 22
    Palatset, någon gång efter kl.15. Sen går vi därifrån vid 17.30-snåret. Du är sååååå välkommen! En kram från dig sitter aldrig fel!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #23
    Mannen lagade god mat, en stek med gräddsås och tillbehör. Sedan såg vi en film, men nu tittar han på något trist på TV så då affar jag istället.

    I helgen blir det hästliv inte minst och så får jag väl ta mig an strykberget.

    Händer massor med roliga saker hela tiden.
  6. 23
    Mannen lagade god mat, en stek med gräddsås och tillbehör. Sedan såg vi en film, men nu tittar han på något trist på TV så då affar jag istället.

    I helgen blir det hästliv inte minst och så får jag väl ta mig an strykberget.

    Händer massor med roliga saker hela tiden.
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #24
    Har ganska nyss kommit hem från jobbet. middag blev en synnerligen oinspirerad färdigrätt. Nu skall jag strax gå och snarka. Helgen? Förmiddagen tänkte jag ägna åt att rensa ur min garderob och sen kommer mina päron på lunch. På eftermiddagen skall jag hjälpa min mamma med en sak och på kvällen är vi bortbjudna. Söndagen är ograverad, ganska iallafall. Jag skall shoppa ett par saker och packa, för på måndag åker vi till Turkiet på höstlov.

    En rolig sak på jobbet: idag har jag anställt en ny medarbetare, det är kul! Hemma har det nog varit en ganska vanlig vecka. Yngste sonen ramlade rejält igår men det verkar inte vara något brutet iallafall. Tråkigt att han ramlade, tur att det gick relativt bra.
  8. 24
    Har ganska nyss kommit hem från jobbet. middag blev en synnerligen oinspirerad färdigrätt. Nu skall jag strax gå och snarka. Helgen? Förmiddagen tänkte jag ägna åt att rensa ur min garderob och sen kommer mina päron på lunch. På eftermiddagen skall jag hjälpa min mamma med en sak och på kvällen är vi bortbjudna. Söndagen är ograverad, ganska iallafall. Jag skall shoppa ett par saker och packa, för på måndag åker vi till Turkiet på höstlov.

    En rolig sak på jobbet: idag har jag anställt en ny medarbetare, det är kul! Hemma har det nog varit en ganska vanlig vecka. Yngste sonen ramlade rejält igår men det verkar inte vara något brutet iallafall. Tråkigt att han ramlade, tur att det gick relativt bra.
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #25
    Var på peraonalfest och kommnyss hem, blev rätt lagom att kila hemåt vid halvelva något hallibaloo orkar jag inte med men lite på öret blir man iaf efter lite vin.
  10. 25
    Var på peraonalfest och kommnyss hem, blev rätt lagom att kila hemåt vid halvelva något hallibaloo orkar jag inte med men lite på öret blir man iaf efter lite vin.
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #26
    Kröp till sängs väldigt tidigt, har den där förkylningen som inte vill ge sig riktigt, ont i halsen hade jag också.
  12. 26
    Kröp till sängs väldigt tidigt, har den där förkylningen som inte vill ge sig riktigt, ont i halsen hade jag också.
  13. Medlem sedan
    Aug 2011
    #27
    Ja, det var lite dumt.
    Och ja, jag ser fram emot morgondagens hasselbackspotatis . Men framför allt sällskapet! Det var länge sen jag träffade dem!
  14. 27
    Ja, det var lite dumt.
    Och ja, jag ser fram emot morgondagens hasselbackspotatis . Men framför allt sällskapet! Det var länge sen jag träffade dem!
  15. Medlem sedan
    Aug 2011
    #28
    Låter som en stillsam och bra kväll!
  16. 28
    Låter som en stillsam och bra kväll!
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #29
    Spännande med loppis! Hoppas att ni säljer riktigt bra .
  18. 29
    Spännande med loppis! Hoppas att ni säljer riktigt bra .
  19. Medlem sedan
    Aug 2011
    #30
    Jädra internet, det där händer mig också då och då! Man blir förbannad!

    Vet du, jag tror också att det vänder till det bättre för er nu. Och en stor bidragande orsak till det är ju att ni _gör något åt saken_. Alltför många skulle mest sitta och glo och tycka synd om sig. Tycka synd om sig får man göra ibland, men om man inte GÖR nåt så blir det bara dumt.
  20. 30
    Jädra internet, det där händer mig också då och då! Man blir förbannad!

    Vet du, jag tror också att det vänder till det bättre för er nu. Och en stor bidragande orsak till det är ju att ni _gör något åt saken_. Alltför många skulle mest sitta och glo och tycka synd om sig. Tycka synd om sig får man göra ibland, men om man inte GÖR nåt så blir det bara dumt.
  21. Medlem sedan
    Aug 2011
    #31
    Hästliv låter alldeles, alldeles underbart!!
    Strykberget låter mindre underbart.

    Men huvudsaken är att det händer roliga saker titt som tätt .
  22. 31
    Hästliv låter alldeles, alldeles underbart!!
    Strykberget låter mindre underbart.

    Men huvudsaken är att det händer roliga saker titt som tätt .
  23. Medlem sedan
    Aug 2011
    #32
    Låter som en välfylld helg!

    Och kul att du känner dig nöjd med valet av ny medarbetare.

    Hoppas att sonen blir bra snart igen!
  24. 32
    Låter som en välfylld helg!

    Och kul att du känner dig nöjd med valet av ny medarbetare.

    Hoppas att sonen blir bra snart igen!
  25. Medlem sedan
    Aug 2011
    #33
    Skönt att det blev "på öret" ...tråkigt när det diffar.

    Låter ändå som en kul kväll. Men ja, halv elva känns lagom här med alltsomoftast
  26. 33
    Skönt att det blev "på öret" ...tråkigt när det diffar.

    Låter ändå som en kul kväll. Men ja, halv elva känns lagom här med alltsomoftast
  27. Medlem sedan
    Aug 2011
    #34
    Hoppas att det känns bättre idag!
  28. 34
    Hoppas att det känns bättre idag!
  29. Medlem sedan
    Dec 2005
    #35
    Riktigt så full var jag inte utan slant som vanligt lite på paddans tangenter
  30. 35
    Riktigt så full var jag inte utan slant som vanligt lite på paddans tangenter
  31. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #36
    Halsen gör ont, även om jag inte är sjuk för övrigt. Rethosta och halsont, blä
  32. 36
    Halsen gör ont, även om jag inte är sjuk för övrigt. Rethosta och halsont, blä
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar