tisdagsenkäten - Sidan 3
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2005
    #41
    Jag kan göra ett undantag för dig
    Har bestämt mig för att inte jobba mer med personer som kan kommunicera, för jag får reda på så mycket skit och jag orkar inte med det mer...Fast egentligen är det inte för DEN saken, utan för att inget händer sedan!!
  2. 41
    Jag kan göra ett undantag för dig
    Har bestämt mig för att inte jobba mer med personer som kan kommunicera, för jag får reda på så mycket skit och jag orkar inte med det mer...Fast egentligen är det inte för DEN saken, utan för att inget händer sedan!!
  3. Salander
    #42
    Ja fast jag vill helst bara vara gäst och sitta och läsa
  4. 42
    Ja fast jag vill helst bara vara gäst och sitta och läsa
  5. Medlem sedan
    Oct 2014
    #43
    japp eller skriva i den där vrån med en stor kopp te!
  6. 43
    japp eller skriva i den där vrån med en stor kopp te!
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #44
    -Om ni får chansen att omskola er eller byta jobb till vad som helst, vad blev det då?
    - ingen aning faktiskt. Jag har varken hjärna eller handlag för något så jag har inte en susning.

    -Om ni var tvungna att fly från ert hem, vad förutom människor och djur och fotoalbum tog ni med er?
    - En bärbar dator.

    -Om ni blev riktigt riktigt fattiga skulle ni för era barns skull tigga pengar för att kunna ge dem mat. Tänk bort trygga Sverige och den välfärd och det skyddsnät ni har nu?
    - Nej, jag skulle försöka skaffa nåt jobb istället.

    -Med vem skulle ni vilja åka på semester med nästa gång, inte hela familjen utan en person. Säg att ni vann en resa med valfri person.
    - Tja någon snygg dam i 40 års ålder med en fin hylla.

    -Vad är er favoriträtt på julbordet?
    - säger väl janson

    -Vet ni hur ni ska fira nyår?
    - ja liggandes halv eller helpackad i min soffa
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  8. 44
    -Om ni får chansen att omskola er eller byta jobb till vad som helst, vad blev det då?
    - ingen aning faktiskt. Jag har varken hjärna eller handlag för något så jag har inte en susning.

    -Om ni var tvungna att fly från ert hem, vad förutom människor och djur och fotoalbum tog ni med er?
    - En bärbar dator.

    -Om ni blev riktigt riktigt fattiga skulle ni för era barns skull tigga pengar för att kunna ge dem mat. Tänk bort trygga Sverige och den välfärd och det skyddsnät ni har nu?
    - Nej, jag skulle försöka skaffa nåt jobb istället.

    -Med vem skulle ni vilja åka på semester med nästa gång, inte hela familjen utan en person. Säg att ni vann en resa med valfri person.
    - Tja någon snygg dam i 40 års ålder med en fin hylla.

    -Vad är er favoriträtt på julbordet?
    - säger väl janson

    -Vet ni hur ni ska fira nyår?
    - ja liggandes halv eller helpackad i min soffa
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #45

    Håller helt med, arbetsgivarna...

    har guldår just nu och kör över många hårt som fn. Det är en riktig grisig värld på många, många arbetsplatser idag. Asmånga som mår skit.

    Men vad kul att din erfarenhet är så!
    Jag ser att det finns många som körs över av både arbetsgivare och skola. Skola skrev jag inte utan fk o läkare eftersom jag vet att många har det svårt i kontakt med dem, men har inte vidare erfarenhet själv. Lite ex på var man kan hjälpa till.
    Ja, menar att vara ett stöd.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  10. 45
    Håller helt med, arbetsgivarna... har guldår just nu och kör över många hårt som fn. Det är en riktig grisig värld på många, många arbetsplatser idag. Asmånga som mår skit.

    Men vad kul att din erfarenhet är så!
    Jag ser att det finns många som körs över av både arbetsgivare och skola. Skola skrev jag inte utan fk o läkare eftersom jag vet att många har det svårt i kontakt med dem, men har inte vidare erfarenhet själv. Lite ex på var man kan hjälpa till.
    Ja, menar att vara ett stöd.
  11. Medlem sedan
    Oct 2014
    #46
    i enkäten fanns inte alternativet att få jobb...
  12. 46
    i enkäten fanns inte alternativet att få jobb...
  13. Medlem sedan
    May 2004
    #47

    Ja då får jag tvinga...

    hustrun att prostituera sig.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  14. 47
    Ja då får jag tvinga... hustrun att prostituera sig.
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #48
    -Om ni får chansen att omskola er eller byta jobb till vad som helst, vad blev det då?
    Jag skulle kunna tänka mig att ha ett hantverkskollektiv.

    -Om ni var tvungna att fly från ert hem, vad förutom människor och djur och fotoalbum tog ni med er?
    Plånbok, mediciner.

    -Om ni blev riktigt riktigt fattiga skulle ni för era barns skull tigga pengar för att kunna ge dem mat. Tänk bort trygga Sverige och den välfärd och det skyddsnät ni har nu?
    Jag hade gjort vad som helst.

    -Med vem skulle ni vilja åka på semester med nästa gång, inte hela familjen utan en person. Säg att ni vann en resa med valfri person.
    Åh, sonen förstås

    -Vad är er favoriträtt på julbordet?
    Laxtårta eller apelsinris.

    -Vet ni hur ni ska fira nyår?
    Kanske i Köpenhamn om hälsan går uppåt.
  16. 48
    -Om ni får chansen att omskola er eller byta jobb till vad som helst, vad blev det då?
    Jag skulle kunna tänka mig att ha ett hantverkskollektiv.

    -Om ni var tvungna att fly från ert hem, vad förutom människor och djur och fotoalbum tog ni med er?
    Plånbok, mediciner.

    -Om ni blev riktigt riktigt fattiga skulle ni för era barns skull tigga pengar för att kunna ge dem mat. Tänk bort trygga Sverige och den välfärd och det skyddsnät ni har nu?
    Jag hade gjort vad som helst.

    -Med vem skulle ni vilja åka på semester med nästa gång, inte hela familjen utan en person. Säg att ni vann en resa med valfri person.
    Åh, sonen förstås

    -Vad är er favoriträtt på julbordet?
    Laxtårta eller apelsinris.

    -Vet ni hur ni ska fira nyår?
    Kanske i Köpenhamn om hälsan går uppåt.
  17. Medlem sedan
    Apr 2008
    #49
    -Om ni får chansen att omskola er eller byta jobb till vad som helst, vad blev det då?
    Psykolog, eller skogsägare, eller... Jag vet inte riktigt

    -Om ni var tvungna att fly från ert hem, vad förutom människor och djur och fotoalbum tog ni med er?
    Djur kan man antagligen inte ta med sej, om man menar fly landet.
    Men om det mer är en utrymmning, för att skogsbranden närmar sej, så kläder och tandborstar, Och alla försäkringspapper och egendomsbevis på huset jag kunde hitta, pärmen med kvitton

    Om jag skulle fly utomlands: pass, adresser, mobil, och pengar och guld och andra värdesaker. Och varma kläder

    -Om ni blev riktigt riktigt fattiga skulle ni för era barns skull tigga pengar för att kunna ge dem mat. Tänk bort trygga Sverige och den välfärd och det skyddsnät ni har nu?
    Självklart. först ska vi överleva, sedan ska vi fixa till ett bättre liv.

    -Med vem skulle ni vilja åka på semester med nästa gång, inte hela familjen utan en person. Säg att ni vann en resa med valfri person.
    En väninna, om jag har någon som kan släppa familjen ett tag. Eller, i första hand är det ju jag och dottern, som det brukar vara.

    -Vad är er favoriträtt på julbordet?
    Inlagd ströming är jag inne på nu. Men jag är inte så petig

    -Vet ni hur ni ska fira nyår?
    antgligenhoss syrran med familj
  18. 49
    -Om ni får chansen att omskola er eller byta jobb till vad som helst, vad blev det då?
    Psykolog, eller skogsägare, eller... Jag vet inte riktigt

    -Om ni var tvungna att fly från ert hem, vad förutom människor och djur och fotoalbum tog ni med er?
    Djur kan man antagligen inte ta med sej, om man menar fly landet.
    Men om det mer är en utrymmning, för att skogsbranden närmar sej, så kläder och tandborstar, Och alla försäkringspapper och egendomsbevis på huset jag kunde hitta, pärmen med kvitton

    Om jag skulle fly utomlands: pass, adresser, mobil, och pengar och guld och andra värdesaker. Och varma kläder

    -Om ni blev riktigt riktigt fattiga skulle ni för era barns skull tigga pengar för att kunna ge dem mat. Tänk bort trygga Sverige och den välfärd och det skyddsnät ni har nu?
    Självklart. först ska vi överleva, sedan ska vi fixa till ett bättre liv.

    -Med vem skulle ni vilja åka på semester med nästa gång, inte hela familjen utan en person. Säg att ni vann en resa med valfri person.
    En väninna, om jag har någon som kan släppa familjen ett tag. Eller, i första hand är det ju jag och dottern, som det brukar vara.

    -Vad är er favoriträtt på julbordet?
    Inlagd ströming är jag inne på nu. Men jag är inte så petig

    -Vet ni hur ni ska fira nyår?
    antgligenhoss syrran med familj
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar