Vad gör ni? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Salander
    #21
    Låter som du har det bra!
  2. 21
    Låter som du har det bra!
  3. Salander
    #22
    Låter trevligt. Ska strax se fortsättningen av 100 Code när maken sliter sig från dansen.
  4. 22
    Låter trevligt. Ska strax se fortsättningen av 100 Code när maken sliter sig från dansen.
  5. Medlem sedan
    Aug 2013
    #23
    Det är väl Marie Serneholt han har svårt att slita sig från.
  6. 23
    Det är väl Marie Serneholt han har svårt att slita sig från.
  7. Salander
    #24
    Hon är väldigt vacker men han gillar mer Leila "bakar"Lindholm typen.
  8. 24
    Hon är väldigt vacker men han gillar mer Leila "bakar"Lindholm typen.
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #25
    Typ: vägen till mannens hjärta går genom magen?
  10. 25
    Typ: vägen till mannens hjärta går genom magen?
  11. Medlem sedan
    Dec 2005
    #26
    Syr och ser på svt play
  12. 26
    Syr och ser på svt play
  13. Salander
    #27
    Mnja det är nog mer hennes former han gillar
  14. 27
    Mnja det är nog mer hennes former han gillar
  15. Salander
    #28
    Vad blir det?
  16. 28
    Vad blir det?
  17. Medlem sedan
    Aug 2013
    #29
    Kakformerna?
  18. 29
    Kakformerna?
  19. Medlem sedan
    May 2004
    #30

    Tja super...

    skallen i bitar, annars inte så mycket. Ligger och glor som vanligt i soffan,
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  20. 30
    Tja super... skallen i bitar, annars inte så mycket. Ligger och glor som vanligt i soffan,
  21. Medlem sedan
    Aug 2010
    #31
    Jag hade den tråkigaste kvällen på länge eftersom både barnen och mannne är borta, Men istället har jag i 6 timmar nu gettt och tagit emot bra musik från en kollega så att det nästan känns som att vi har umgåtts. Inga höga krav här inte
  22. 31
    Jag hade den tråkigaste kvällen på länge eftersom både barnen och mannne är borta, Men istället har jag i 6 timmar nu gettt och tagit emot bra musik från en kollega så att det nästan känns som att vi har umgåtts. Inga höga krav här inte
  23. Medlem sedan
    Dec 2005
    #32

    Denna och lite annat




  24. 32
    Denna och lite annat image.jpg
  25. Medlem sedan
    Nov 1998
    #33
    Nyligen kommit hem från konsert med Jonathan Johansson. Frun sover (förkyld), liksom dottern och hennes man.
    400-500 pers i publiken, blandade åldrar, många från kristna organisationer och vänstern. Låtar från hans nya skiva Lebensraum och Ett språk för dom dömda. Förföljelser, flyktingar, rasism, döden ... Dom svarta molnen följer efter oss ... Alla helveten ... upptempolåtar i tangorockstil
    Folk såg hemskt allvarliga och depressiva ut, ingen feststämning precis ...

    Annat var det när jag var på konsert med Linnea Henriksson i onsdags. Hon sjöng jazz i över två timmar till en entusiastisk jazzpublik av gubbar 60-85 (deras fruar verkar ha dött, dom har väl rökt ihjäl sig), som praktiskt taget krälade i stoftet framför scenen. Samtidigt fanns hennes unga popfans där, tjejer 15-25, som såg ut som levande frågetecken. Dom fattade ingenting ...
    va, sjunger hon jazz?
  26. 33
    Nyligen kommit hem från konsert med Jonathan Johansson. Frun sover (förkyld), liksom dottern och hennes man.
    400-500 pers i publiken, blandade åldrar, många från kristna organisationer och vänstern. Låtar från hans nya skiva Lebensraum och Ett språk för dom dömda. Förföljelser, flyktingar, rasism, döden ... Dom svarta molnen följer efter oss ... Alla helveten ... upptempolåtar i tangorockstil
    Folk såg hemskt allvarliga och depressiva ut, ingen feststämning precis ...

    Annat var det när jag var på konsert med Linnea Henriksson i onsdags. Hon sjöng jazz i över två timmar till en entusiastisk jazzpublik av gubbar 60-85 (deras fruar verkar ha dött, dom har väl rökt ihjäl sig), som praktiskt taget krälade i stoftet framför scenen. Samtidigt fanns hennes unga popfans där, tjejer 15-25, som såg ut som levande frågetecken. Dom fattade ingenting ...
    va, sjunger hon jazz?
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar