En sjuksköterskesak till från sjuksängen - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #21
    det låter som det ja. Hoppas steneländet kommer ut nu.
  2. 21
    det låter som det ja. Hoppas steneländet kommer ut nu.
  3. Salander
    #22
    Vad bra att du inte känner dig rädd. Om du stöter på någon av de sjuksköterskor du tycker är bra så be dem förklara för dig om operationen så att du förstår vad de gjort. Eller fråga om att få träffa läkaren.
  4. 22
    Vad bra att du inte känner dig rädd. Om du stöter på någon av de sjuksköterskor du tycker är bra så be dem förklara för dig om operationen så att du förstår vad de gjort. Eller fråga om att få träffa läkaren.
  5. Gretah
    #23
    Sant! Och reklamsnuttar i tv med påhittade samtal så folk begriper vilka samtal som bör ringas.
  6. 23
    Sant! Och reklamsnuttar i tv med påhittade samtal så folk begriper vilka samtal som bör ringas.
  7. Gretah
    #24
    Nattsköterskan kom in och berättade för mej utan att jag behövde fråga. Det var kanske hennes sätt att sätta ihop person med händelse/anledning och det var ju jättebra.
    Jag har hört ryktas om en morgonrond idag, så jag hoppas jag får några svar
  8. 24
    Nattsköterskan kom in och berättade för mej utan att jag behövde fråga. Det var kanske hennes sätt att sätta ihop person med händelse/anledning och det var ju jättebra.
    Jag har hört ryktas om en morgonrond idag, så jag hoppas jag får några svar
  9. Gretah
    #25
    Jaja, men nu räknar vi bara den positiva upplevelsen
  10. 25
    Jaja, men nu räknar vi bara den positiva upplevelsen
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #26
    Precis. Jag har inget emot att uppleva alla sköterskor som söta.
  12. 26
    Precis. Jag har inget emot att uppleva alla sköterskor som söta.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar