Sverige stramar åt flyktinginvandringen - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #21

    Ja faktiskt så tänkte....

    jag det med typ. Känns inte som några direkt vassa eller professionella politiker som står och talar med gråten i halsen. Patetiskt och urtöntigt.

    Jag är dessutom inte särskilt imponerad av deras "tunga hjärtan", särskilt inte miljöpartiet. Tycker tvärtom det är ganska patetiskt att stå och gråta vid en presskonferens på det sättet.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  2. 21
    Ja faktiskt så tänkte.... jag det med typ. Känns inte som några direkt vassa eller professionella politiker som står och talar med gråten i halsen. Patetiskt och urtöntigt.

    Jag är dessutom inte särskilt imponerad av deras "tunga hjärtan", särskilt inte miljöpartiet. Tycker tvärtom det är ganska patetiskt att stå och gråta vid en presskonferens på det sättet.
  3. Medlem sedan
    Aug 2013
    #22
    Förmodligen inte.
  4. 22
    Förmodligen inte.
  5. Medlem sedan
    Apr 2001
    #23
    Tja, nu vet ju inte jag vad du menar med vass men Obamas IQ ligger väl på 145 om jag inte minns fel *s*.
  6. 23
    Tja, nu vet ju inte jag vad du menar med vass men Obamas IQ ligger väl på 145 om jag inte minns fel *s*.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar