Har ni en fin fredag? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #21
    Pollen och pållen är i gengäld också hela olika saker
  2. 21
    Pollen och pållen är i gengäld också hela olika saker
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #22
    Vi har en fullhög frys i köket, men det räcker ju inte som nu när vi fått (köpt) en kvarts ko och det är matlådor och jag är inne i bakperiod och så. Så vi hittade en bättre begagnad till ett bra pris, den får stå ute i förrådet .

    Jag visste nästan inget bättre än att se på barnens såna där uppträdanden när de var yngre. Numera är det slut på sånt, men minnena finns ju kvar!
  4. 22
    Vi har en fullhög frys i köket, men det räcker ju inte som nu när vi fått (köpt) en kvarts ko och det är matlådor och jag är inne i bakperiod och så. Så vi hittade en bättre begagnad till ett bra pris, den får stå ute i förrådet .

    Jag visste nästan inget bättre än att se på barnens såna där uppträdanden när de var yngre. Numera är det slut på sånt, men minnena finns ju kvar!
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #23
    Ja, det är sant. Det är krångligt ibland det där med svenska språket, har jag märkt .
  6. 23
    Ja, det är sant. Det är krångligt ibland det där med svenska språket, har jag märkt .
  7. Medlem sedan
    Aug 2006
    #24
    Ja särskilt på Internet
  8. 24
    Ja särskilt på Internet
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar