Vem vinner i morgon? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #21

    Det kan ju ändras

    Om Alliansen bildar regering 2018 lär AKB bli statsminister. Sahlin kunde ha blivit det men förlorade.

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  2. 21
    Det kan ju ändras Om Alliansen bildar regering 2018 lär AKB bli statsminister. Sahlin kunde ha blivit det men förlorade.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #22
    Tror att Trump vinner, finns nog många som protestera mot "etablissemanget". Det sägs också att en del inte uppger i opinonsundersökningar att de tänker rösta på Trump.
  4. 22
    Tror att Trump vinner, finns nog många som protestera mot "etablissemanget". Det sägs också att en del inte uppger i opinonsundersökningar att de tänker rösta på Trump.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #23

    Jodå det vet jag nog men...

    partierna håller ju som bäst på att vända sig ut och in för att få en kvinnlig partiledare. Ve den man som vågar kandidera till en partiledarposten numera och ska det absolut väljas en man då måste mannen bedyra att denne är feminist annars är han tokrökt eller uthängd i media till allmän bespottning. Skulle någon man ställa sig upp och protestera...ja då kommer "stackar en kränkt vit man" som ett brev på posten.....

    Jag vill påstå att det är väldigt stor sannolikhet att vi kommer få en kvinnlig statsminister till nästa val.

    Det intressanta är att alla tycker inte att könet spelar någon roll...ändå ska det tjatas så in i helskotta om det. Det är också väldigt ensidigt eftersom debatten hela tiden går ut på att smutskasta män och glorifiera kvinnor.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  6. 23
    Jodå det vet jag nog men... partierna håller ju som bäst på att vända sig ut och in för att få en kvinnlig partiledare. Ve den man som vågar kandidera till en partiledarposten numera och ska det absolut väljas en man då måste mannen bedyra att denne är feminist annars är han tokrökt eller uthängd i media till allmän bespottning. Skulle någon man ställa sig upp och protestera...ja då kommer "stackar en kränkt vit man" som ett brev på posten.....

    Jag vill påstå att det är väldigt stor sannolikhet att vi kommer få en kvinnlig statsminister till nästa val.

    Det intressanta är att alla tycker inte att könet spelar någon roll...ändå ska det tjatas så in i helskotta om det. Det är också väldigt ensidigt eftersom debatten hela tiden går ut på att smutskasta män och glorifiera kvinnor.
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #24
    Clonton absolut, men helt säker kan man inte vara, jag var helt säker på att det inte skulle bli Brexit heller. Synd inte Bernie Sanders kom längre, vilken skräll om han blivit president...
  8. 24
    Clonton absolut, men helt säker kan man inte vara, jag var helt säker på att det inte skulle bli Brexit heller. Synd inte Bernie Sanders kom längre, vilken skräll om han blivit president...
  9. Medlem sedan
    Jan 2009
    #25
    Donald tror jag på, men självklart hoppas jag på Hillary.
    Ha det gott!
  10. 25
    Donald tror jag på, men självklart hoppas jag på Hillary.
  11. Medlem sedan
    Oct 2015
    #26
    Jag förstod det, men tänkte att jag tyckte det var onödigt att kalla det "jäkla tjejkast".

    Men, du får såklart skriva det!!

    Bara min reflektion.
  12. 26
    Jag förstod det, men tänkte att jag tyckte det var onödigt att kalla det "jäkla tjejkast".

    Men, du får såklart skriva det!!

    Bara min reflektion.
  13. Medlem sedan
    Oct 2015
    #27
    Lillan, det är beklämmande att kvinnor döms på det sättet.
  14. 27
    Lillan, det är beklämmande att kvinnor döms på det sättet.
  15. Medlem sedan
    Nov 1998
    #28
    Det tror jag också.
  16. 28
    Det tror jag också.
  17. Medlem sedan
    Nov 1998
    #29
    Ja, Bernie låg ju mycket bättre till i opinionsundersökningarna än Hillary i att slå Trump.
  18. 29
    Ja, Bernie låg ju mycket bättre till i opinionsundersökningarna än Hillary i att slå Trump.
  19. Medlem sedan
    Nov 1998
    #30
    Samma här.
  20. 30
    Samma här.
  21. Medlem sedan
    Nov 1998
    #31
    Fast det kan ju vara spännande att vakna upp varje dag och tänka "Vad har den jävelen hittat på nu då?"
  22. 31
    Fast det kan ju vara spännande att vakna upp varje dag och tänka "Vad har den jävelen hittat på nu då?"
  23. Medlem sedan
    Nov 1998
    #32
    Det verkar som att Trumps (vita) väljare har masat sig i väg, medan svarta och latinos ligger kvar i soffan.
  24. 32
    Det verkar som att Trumps (vita) väljare har masat sig i väg, medan svarta och latinos ligger kvar i soffan.
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #33
    Ja så har jag oxå tänkt i hemlighet, lite spämmande är det ju oxå att se vad tokfan kommer att säga & göra. Bara han inte kan orsaka för mkt skada...
  26. 33
    Ja så har jag oxå tänkt i hemlighet, lite spämmande är det ju oxå att se vad tokfan kommer att säga & göra. Bara han inte kan orsaka för mkt skada...
  27. Medlem sedan
    Jun 2004
    #34
    spännande inte spämmande...
  28. 34
    spännande inte spämmande...
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar