Goodiebag, vad stoppa i? - Sidan 2
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2014
    #21
    Jag skulle försöka hitta något litet personligt till varje person om det inte är för många. En fin handkräm till några eller biobiljetter till de yngre tonårsgästerna. Små set med små flaskor av parfym eller fin hudkrämer. Tänk vad som finns på hotell man blir glad av.
    Borde finnas roliga uppslag på såväl apotek som typ kicks.
    Kul idé!
  2. 21
    Jag skulle försöka hitta något litet personligt till varje person om det inte är för många. En fin handkräm till några eller biobiljetter till de yngre tonårsgästerna. Små set med små flaskor av parfym eller fin hudkrämer. Tänk vad som finns på hotell man blir glad av.
    Borde finnas roliga uppslag på såväl apotek som typ kicks.
    Kul idé!
  3. Medlem sedan
    Oct 2015
    #22
    Nej, ingen har sagt ngt om ngn regel.

    Bara reagerade på att du tex verkade tycka det inte var ok att jag frågade samma sak med några månaders mellanrum....
  4. 22
    Nej, ingen har sagt ngt om ngn regel.

    Bara reagerade på att du tex verkade tycka det inte var ok att jag frågade samma sak med några månaders mellanrum....
  5. Medlem sedan
    Oct 2015
    #23
    Ja, de är verkligen inte för många!!

    Lite så var min tanke att när man kommer till ett hotell vill man bli glatt överraskad.
  6. 23
    Ja, de är verkligen inte för många!!

    Lite så var min tanke att när man kommer till ett hotell vill man bli glatt överraskad.
  7. Medlem sedan
    May 2004
    #24
    Citat Ursprungligen postat av lolouise Visa inlägg
    En självutnämnd AF-polis till...Om hon nu frågat innan, så kan det ju vara bra med flera tips. Och minns man inte så är det ju ännu bättre att fråga igen.
    Precis, så sant som det är skrivet.
  8. 24
    Citat Ursprungligen postat av lolouise Visa inlägg
    En självutnämnd AF-polis till...Om hon nu frågat innan, så kan det ju vara bra med flera tips. Och minns man inte så är det ju ännu bättre att fråga igen.
    Precis, så sant som det är skrivet.
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #25
    Citat Ursprungligen postat av lolouise Visa inlägg
    Men hon får väl fråga fler gånger om det nu skulle vara så. Precis hur mycket hon vill. Vilken självutnämnd AFF-polis....
    Ja ordet är ju fritt men det verkar en del inte kunna ta in.
  10. 25
    Citat Ursprungligen postat av lolouise Visa inlägg
    Men hon får väl fråga fler gånger om det nu skulle vara så. Precis hur mycket hon vill. Vilken självutnämnd AFF-polis....
    Ja ordet är ju fritt men det verkar en del inte kunna ta in.
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar