Bristande lust och leksaker
Sex & erotik
  1. Anonym
    #1

    Bristande lust och leksaker

    Hur börjar jag detta, jag är en man på 40 år, min lust har nästan helt försvunnit, blir något bättre om ja och min sambo har varit på någon fest eller liknande, efter våra barn så har hennes lust minskat, men barnen blir äldre och hennes lust har kommit tillbaka, hon vill ha samlag 2-3 gånger i månaden men ja känner verkligen inget lust till detta, min lust började gradvis försämrats för runt 2 år sen nu, vi har nu skilda sovrum för att ja har börjat snarka. Och hon tycker min cpap (snarkmaskin) låter lite för högt! Hon har aldrig velat ha någon sexleksak men ja köpte en dildo till henne för något år sen nu. Storleken på den ja köpte va ca 16cm vilket motsvarar min egen utrustning. Hon säger att hon inte vill använda den, men ja har märkt att hon gör de då och då, vilket ja är glad för! Men för några veckor sedan va ja sjuk i corona så ja va inte på jobbet, va lite rastlös hemma så ja började städa, och när ja skulle lägga i hennes strumpor i lådan så hittar ja en ny dildo, hon har köpt en annan utan att hon har sagt de, visst ingen stor sak. Men denna är större ja har inte vågat öppna o se hur den ser ut men på förpackningen så står de 9 tum allså 23cm
    De ja skäms över är att jag öppnar strumplådan då och då och den ligger på olika håll och upp o ner osv, den byter plats kanske 1-2 gånger i veckan, frågan är va ni tror om detta. Hon säger att hon gillar min storlek, och att ja tillfredställer henne när vi har samlag! Om ja inte får upp lusten så är ja rädd att hon lämnar mig. Om hon har fått smak för lite större saker! Har ja anledning att oroa mig?
  2. 1
    Bristande lust och leksaker Hur börjar jag detta, jag är en man på 40 år, min lust har nästan helt försvunnit, blir något bättre om ja och min sambo har varit på någon fest eller liknande, efter våra barn så har hennes lust minskat, men barnen blir äldre och hennes lust har kommit tillbaka, hon vill ha samlag 2-3 gånger i månaden men ja känner verkligen inget lust till detta, min lust började gradvis försämrats för runt 2 år sen nu, vi har nu skilda sovrum för att ja har börjat snarka. Och hon tycker min cpap (snarkmaskin) låter lite för högt! Hon har aldrig velat ha någon sexleksak men ja köpte en dildo till henne för något år sen nu. Storleken på den ja köpte va ca 16cm vilket motsvarar min egen utrustning. Hon säger att hon inte vill använda den, men ja har märkt att hon gör de då och då, vilket ja är glad för! Men för några veckor sedan va ja sjuk i corona så ja va inte på jobbet, va lite rastlös hemma så ja började städa, och när ja skulle lägga i hennes strumpor i lådan så hittar ja en ny dildo, hon har köpt en annan utan att hon har sagt de, visst ingen stor sak. Men denna är större ja har inte vågat öppna o se hur den ser ut men på förpackningen så står de 9 tum allså 23cm
    De ja skäms över är att jag öppnar strumplådan då och då och den ligger på olika håll och upp o ner osv, den byter plats kanske 1-2 gånger i veckan, frågan är va ni tror om detta. Hon säger att hon gillar min storlek, och att ja tillfredställer henne när vi har samlag! Om ja inte får upp lusten så är ja rädd att hon lämnar mig. Om hon har fått smak för lite större saker! Har ja anledning att oroa mig?
  3. Medlem sedan
    Feb 2023
    #2
    Du kan ju alltid köpa hem en sån där penissleeve som gör penisen större och se hur hon skulle reagera. Gillar hon större dildos så kanske hon skulle tycka det var roligare om du var med i leken Lägger en länk så du kan se vad jag menar. https://www.vuxentoys.se/man/penis-sleeve/
  4. 2
    Du kan ju alltid köpa hem en sån där penissleeve som gör penisen större och se hur hon skulle reagera. Gillar hon större dildos så kanske hon skulle tycka det var roligare om du var med i leken Lägger en länk så du kan se vad jag menar. https://www.vuxentoys.se/man/penis-sleeve/
  5. Medlem sedan
    May 2023
    #3
    Jag förstår din oro och jag tycker det bästa du kan göra är att försöka ta tag i din minskade sexlust för att möta henne. Hon är uppenbart sexuellt aktiv och om du aldrig ger henne närhet och sex kommer hon tillslut söka sig till någon annan. Dildon fungerar en stund men i sinom tid blir den tråkig.

    Det finns olika sätt att komma igång. Att köpa en sexleksak för par är mitt bästa knep eftersom det ger en nytändning och gör att du kan tillfredsställa henne bättre och hon göra det skönare för dig. Om du inte vet vilken sexleksak för par du ska köpa (för alla leksaker fungerar inte om man är två) så kan du ta hjälp av internet. Här är en guide med parleksaker som hjälpte mig: https://passionerad.se/parleksaker/

    Om du är orolig för att din storlek inte tillfredställer henne kan du alltid använda en penispump eller liknande, men i ditt fall tror jag verkligen inte att det är storleken du ska oroa dig över utan snarare din bristande sexlust.

    Utöver en parleksak bör du även söka någon form av professionell hjälp för att komma på banan igen. Det kan exempelvis handla om låga nivåer av testosteron.

    Det har ju gått en tid sedan du postade. Har du kanske kommit igång med sexet mer nu när det är försommar och man generellt sett mår bättre än under vintern?
  6. 3
    Jag förstår din oro och jag tycker det bästa du kan göra är att försöka ta tag i din minskade sexlust för att möta henne. Hon är uppenbart sexuellt aktiv och om du aldrig ger henne närhet och sex kommer hon tillslut söka sig till någon annan. Dildon fungerar en stund men i sinom tid blir den tråkig.

    Det finns olika sätt att komma igång. Att köpa en sexleksak för par är mitt bästa knep eftersom det ger en nytändning och gör att du kan tillfredsställa henne bättre och hon göra det skönare för dig. Om du inte vet vilken sexleksak för par du ska köpa (för alla leksaker fungerar inte om man är två) så kan du ta hjälp av internet. Här är en guide med parleksaker som hjälpte mig: https://passionerad.se/parleksaker/

    Om du är orolig för att din storlek inte tillfredställer henne kan du alltid använda en penispump eller liknande, men i ditt fall tror jag verkligen inte att det är storleken du ska oroa dig över utan snarare din bristande sexlust.

    Utöver en parleksak bör du även söka någon form av professionell hjälp för att komma på banan igen. Det kan exempelvis handla om låga nivåer av testosteron.

    Det har ju gått en tid sedan du postade. Har du kanske kommit igång med sexet mer nu när det är försommar och man generellt sett mår bättre än under vintern?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar