Resa till Sverige med ditt husdjur
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jun 2023
    #1

    Resa till Sverige med ditt husdjur

    I likhet med EU:s länder kräver Sverige att utlänningar som importerar husdjur ska ha ett veterinärpass för fyrbenta husdjur. Vad mer behöver jag veta om jag vill besöka Sverige med mitt husdjur?
  2. 1
    Resa till Sverige med ditt husdjur I likhet med EU:s länder kräver Sverige att utlänningar som importerar husdjur ska ha ett veterinärpass för fyrbenta husdjur. Vad mer behöver jag veta om jag vill besöka Sverige med mitt husdjur?
  3. Medlem sedan
    Mar 2020
    #2
    Medan hundar är tillåtna på kollektivtrafik i hela Sverige, läs reglerna noggrant innan du fångar dem eftersom det finns några ytterligare regler som tenderar att gälla i hela Skandinavien.
  4. 2
    Medan hundar är tillåtna på kollektivtrafik i hela Sverige, läs reglerna noggrant innan du fångar dem eftersom det finns några ytterligare regler som tenderar att gälla i hela Skandinavien.
  5. Medlem sedan
    Mar 2020
    #3
    Att resa är underbart, och det blir ännu härligare när vi gör det tillsammans med våra nära och kära. Om du vill ha en oförglömlig semester är att resa till Sverige med ditt husdjur ett bra sätt att njuta av den vackra naturen tillsammans. Ditt husdjur kan resa med dig på de flesta tåg i Europa. Men det finns några regler du behöver känna till om husdjur. Du kan läsa dessa regler på denna webbplats. Sverige är väldigt djurvänligt, men för att få in ett husdjur till Sverige måste en viss uppsättning krav uppfyllas i rätt ordning.
  6. 3
    Att resa är underbart, och det blir ännu härligare när vi gör det tillsammans med våra nära och kära. Om du vill ha en oförglömlig semester är att resa till Sverige med ditt husdjur ett bra sätt att njuta av den vackra naturen tillsammans. Ditt husdjur kan resa med dig på de flesta tåg i Europa. Men det finns några regler du behöver känna till om husdjur. Du kan läsa dessa regler på denna webbplats. Sverige är väldigt djurvänligt, men för att få in ett husdjur till Sverige måste en viss uppsättning krav uppfyllas i rätt ordning.
  7. Medlem sedan
    Sep 2023
    #4
    Vill du resa men vill inte spendera mycket pengar?
    Då är den här artikeln något för dig! https://www.vk.se/2023-06-13/resa-ut...h-boende-55fc8
  8. 4
    Vill du resa men vill inte spendera mycket pengar?
    Då är den här artikeln något för dig! https://www.vk.se/2023-06-13/resa-ut...h-boende-55fc8
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar