Kanske har du några råd?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Feb 2024
    #1

    Kanske har du några råd?

    Hej till alla på detta underbara forum! Kan ni berätta för mig om det är värt att börja bygga en swimmingpool i Stockholm, med tanke på vårt klimat? Kanske har du några råd?
  2. 1
    Kanske har du några råd? Hej till alla på detta underbara forum! Kan ni berätta för mig om det är värt att börja bygga en swimmingpool i Stockholm, med tanke på vårt klimat? Kanske har du några råd?
  3. Medlem sedan
    Feb 2024
    #2
    Hej, jag bor själv i Stockholm. Och jag måste säga att du har valt en svår uppgift. Du har rätt i att du måste ta hänsyn till våra inte så varma vintrar och utforma hela poolprojektet utifrån det. Men om du väljer de riktiga proffsen på poolbyggare & poolbyggnation stockholm så blir en utomhuspool ganska realistisk också!
  4. 2
    Hej, jag bor själv i Stockholm. Och jag måste säga att du har valt en svår uppgift. Du har rätt i att du måste ta hänsyn till våra inte så varma vintrar och utforma hela poolprojektet utifrån det. Men om du väljer de riktiga proffsen på poolbyggare & poolbyggnation stockholm så blir en utomhuspool ganska realistisk också!
  5. Medlem sedan
    Feb 2024
    #3
    Ärligt talat tyckte jag också att en utomhuspool i vårt område var en orealistisk lyx. Men om du närmar dig projektet med rätt hantverkare kommer allt att bli perfekt!
  6. 3
    Ärligt talat tyckte jag också att en utomhuspool i vårt område var en orealistisk lyx. Men om du närmar dig projektet med rätt hantverkare kommer allt att bli perfekt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar