Hjälp, tummen upp eller tummen ner?...
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Hjälp, tummen upp eller tummen ner?...

    Har sett ett så par tuffa stövlar nu på Tradera som jag verkligen fastnat för,har ju inte riktigt \"fallit\" till 100% för det nya modet med runda tår& cowboyboots,men dessa kändes som en bra blandning av dem båda två,men jag vet inte riktigt, kan man ha dessa?



    http://www.tradera.com/auction/aid_19601354


    Smakråd tack!

    :-)




    Jessica
  2. 1
    Hjälp, tummen upp eller tummen ner?... Har sett ett så par tuffa stövlar nu på Tradera som jag verkligen fastnat för,har ju inte riktigt \"fallit\" till 100% för det nya modet med runda tår& cowboyboots,men dessa kändes som en bra blandning av dem båda två,men jag vet inte riktigt, kan man ha dessa?



    http://www.tradera.com/auction/aid_19601354


    Smakråd tack!

    :-)




    Jessica
  3. bigmouth med edith
    #2

    oh

    de var ju himla gulliga faktiskt!
  4. 2
    oh de var ju himla gulliga faktiskt!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Tummen ner

    Ärligt svar? fula och det kanske är för att jag inte gillar kilklack.
  6. 3
    Tummen ner Ärligt svar? fula och det kanske är för att jag inte gillar kilklack.
  7. Medlem sedan
    Sep 2005
    #4

    Gillar inte

    cowboyboots så mycket, inget jag skulle köpa själv. Men de var ok. :-)
  8. 4
    Gillar inte cowboyboots så mycket, inget jag skulle köpa själv. Men de var ok. :-)
  9. EllaNora
    #5

    Jag gillade inte klacken

    annars var de väl ok, men inte min stil.
  10. 5
    Jag gillade inte klacken annars var de väl ok, men inte min stil.
  11. cecilia
    #6

    Plast el skinn?

    E dom plastiga så tummen ner men i skinn tummen halvt upp, fina till jeans!
  12. 6
    Plast el skinn? E dom plastiga så tummen ner men i skinn tummen halvt upp, fina till jeans!
  13. LH
    #7

    tummen ner, ful klack

    man annars var de snygga så gillar man klacken är de ok
  14. 7
    tummen ner, ful klack man annars var de snygga så gillar man klacken är de ok
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8

    Fina!!

    Jag tycker att dom är jättesnygga, men klacken hade varit snyggare som vanlig bred klack istället för kilklack.

    Men köp dom tycker jag:)
  16. 8
    Fina!! Jag tycker att dom är jättesnygga, men klacken hade varit snyggare som vanlig bred klack istället för kilklack.

    Men köp dom tycker jag:)
  17. Medlem sedan
    Jan 2000
    #9

    Gillar inte klacken

    annars var dem rätt ok :)
  18. 9
    Gillar inte klacken annars var dem rätt ok :)
  19. Idun
    #10

    Jättefina

    ...till rätt outfit, själv äger jag inte ett enda plagg som skulle passa men jag gillar dem. Snygg färg, fina broderier, speciell klack. Lite crazy med kilklack på cowboyboots. Köp!
  20. 10
    Jättefina ...till rätt outfit, själv äger jag inte ett enda plagg som skulle passa men jag gillar dem. Snygg färg, fina broderier, speciell klack. Lite crazy med kilklack på cowboyboots. Köp!
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11

    Inte klacken!!!

    Åh, jag är allergisk mot kilklack på stövar och skor, (kan möjligtvis stå ut med det på sandaletter), så de går bort för mig! Resten av stöveln var OK.
  22. 11
    Inte klacken!!! Åh, jag är allergisk mot kilklack på stövar och skor, (kan möjligtvis stå ut med det på sandaletter), så de går bort för mig! Resten av stöveln var OK.
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #12

    Nja..

    Nu måste det bli en upprepning igen, men jag gillar inte klacken på den stöveln även om den var fin i övrigt.
  24. 12
    Nja.. Nu måste det bli en upprepning igen, men jag gillar inte klacken på den stöveln även om den var fin i övrigt.
  25. Medlem sedan
    Apr 2000
    #13

    Gillar inte killklack....

    men tyckte faktiskt dom här var tuffa och annorlunda,så köp :0) Jag gillar kläder/skor som inte alla andra har
  26. 13
    Gillar inte killklack.... men tyckte faktiskt dom här var tuffa och annorlunda,så köp :0) Jag gillar kläder/skor som inte alla andra har
  27. Medlem sedan
    Jul 2005
    #14

    Tack för alla svar:-)

    Verkar som om många avskyr kilklacken,själv tycker jag att det är kanonsnyggt, har redan ett par bruna stövlar från Bronx med det:-)

    Känner mig ändå lite osäker, få fundera på det & letar vidare..




    *beger sig ut i skodjungeln igen i den eviga ( ? ) jakten på den perfekta stöveln*




    Ha en bra dag allihopa!






  28. 14
    Tack för alla svar:-) Verkar som om många avskyr kilklacken,själv tycker jag att det är kanonsnyggt, har redan ett par bruna stövlar från Bronx med det:-)

    Känner mig ändå lite osäker, få fundera på det & letar vidare..




    *beger sig ut i skodjungeln igen i den eviga ( ? ) jakten på den perfekta stöveln*




    Ha en bra dag allihopa!






  29. ll
    #15

    Jätte fina men köpa dom på ebay

    Dom är jätte fina tycker jag.Dom säljs på ebay för 55 dollar med frakten.
  30. 15
    Jätte fina men köpa dom på ebay Dom är jätte fina tycker jag.Dom säljs på ebay för 55 dollar med frakten.
  31. Medlem sedan
    Jul 2005
    #16

    Aha...

    Hmm, ska kika lite dä..men vänta lite nu E-bay måste man ju ha Visa för att betala eller? Då spricker det,har inget sådant då jag inte riktigt litar på mig själv, när det gäller impulsköp osv;-)


    Fast kan vara bra att ha...*tänka*


    Ska nog ta mig en tur förbi banken idag kanske.. *vissla*




    Tack för ditt tips ialla fall:-)




  32. 16
    Aha... Hmm, ska kika lite dä..men vänta lite nu E-bay måste man ju ha Visa för att betala eller? Då spricker det,har inget sådant då jag inte riktigt litar på mig själv, när det gäller impulsköp osv;-)


    Fast kan vara bra att ha...*tänka*


    Ska nog ta mig en tur förbi banken idag kanske.. *vissla*




    Tack för ditt tips ialla fall:-)




  33. Medlem sedan
    Dec 2003
    #17

    Njae...

    ...jag gillade inte klacken, men skaftet var jättefint!
  34. 17
    Njae... ...jag gillade inte klacken, men skaftet var jättefint!
  35. ll
    #18

    Hej!

    Ja jag brukar betala med mitt visa kort fast jag har utan kredit(kan tyvär ej ha det).Men tror nog att det finns andra sätt att betala.JAg betalar alltid genom paypal.
  36. 18
    Hej! Ja jag brukar betala med mitt visa kort fast jag har utan kredit(kan tyvär ej ha det).Men tror nog att det finns andra sätt att betala.JAg betalar alltid genom paypal.
  37. Camelia
    #19

    Nej.

    Jag gillade inte modellen eller klacken, men framför allt ser hela stöveln billig och plastig ut.
  38. 19
    Nej. Jag gillade inte modellen eller klacken, men framför allt ser hela stöveln billig och plastig ut.
  39. Medlem sedan
    Oct 1999
    #20

    Den är fina men...

    ... klacken gillar jag inte tyvärr.
  40. 20
    Den är fina men... ... klacken gillar jag inte tyvärr.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Tummen upp eller ner för detta soffbord
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-03-03, 18:58
  2. hjälp... tummen...
    By anonymt namn in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-12-28, 18:19
  3. Tummen upp eller ner?
    By tn79 in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 16:58
  4. Moa suger på tummen. Hjälp!!
    By Helena,Lucas00&Moa03 in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 07:31
  5. Suga på napp eller tummen?
    By Kråkan in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-02-13, 18:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar