VW Passat Var -03
Bilsnack
  1. Mari
    #1

    VW Passat Var -03

    Hej. Jag har fått ett kanonerbjudande om att köpa en Passat Var-03. I dag har vi en chevrolet transport, ett jättechabrak där vi har gott om utrymme trots att vi är två vuxna och tre barn. Nu till min fråga. Har någon erfarenhet av att ha tre barn i baksätet (alla tre sitter på bilkudde) i en sån här bil? Jag är tveksam till att vi får plats, men min man vill gärna nappa på erbjudandet. Råd någon?
  2. 1
    VW Passat Var -03 Hej. Jag har fått ett kanonerbjudande om att köpa en Passat Var-03. I dag har vi en chevrolet transport, ett jättechabrak där vi har gott om utrymme trots att vi är två vuxna och tre barn. Nu till min fråga. Har någon erfarenhet av att ha tre barn i baksätet (alla tre sitter på bilkudde) i en sån här bil? Jag är tveksam till att vi får plats, men min man vill gärna nappa på erbjudandet. Råd någon?
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Bra plats i baksätet

    Passat är kända för sin fina plats i baksätet så ur den synvinkeln skulle jag inte tveka.

    Skall ni däremot packa för fem på långfärd kan det bli svårare eftersom en del av det utrymme man normalt har till bagage just använts för att skapa bättre plats i baksätet.

    Sedan är VW verkstäderna kända för att vara usla men har ni någon annan verkstad ni kan köra till så tror jag på köpet
  4. 2
    Bra plats i baksätet Passat är kända för sin fina plats i baksätet så ur den synvinkeln skulle jag inte tveka.

    Skall ni däremot packa för fem på långfärd kan det bli svårare eftersom en del av det utrymme man normalt har till bagage just använts för att skapa bättre plats i baksätet.

    Sedan är VW verkstäderna kända för att vara usla men har ni någon annan verkstad ni kan köra till så tror jag på köpet
  5. Mari
    #3

    Tack.

    för svaret. Vi valde att hoppa köpet. Vi har kvar chevan ett tag tills vi är överens om vad vi vill ha/behöver.
  6. 3
    Tack. för svaret. Vi valde att hoppa köpet. Vi har kvar chevan ett tag tills vi är överens om vad vi vill ha/behöver.

Liknande trådar

  1. 3 bilbarnstolar i en Passat?
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 13:32
  2. Pris Passat -05
    By MattiasLj in forum Bilsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-13, 13:18
  3. Passat eller
    By race in forum Bilsnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 17:14
  4. Min nya passat...
    By neubert in forum Pappasnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 11:53
  5. Passat vs V40?
    By Luwi in forum Bilsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-07-17, 11:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar