Golf bra köp?
Bilsnack
  1. Tess
    #1

    Golf bra köp?

    Funderar på en ny Golf 1,6. Är 160\' bra pris när listpriset är ca 180\'? Andra synpunkter på Golf? Har själv inga erfarenheter av den.
  2. 1
    Golf bra köp? Funderar på en ny Golf 1,6. Är 160\' bra pris när listpriset är ca 180\'? Andra synpunkter på Golf? Har själv inga erfarenheter av den.
  3. K-line med Botvid 050420 & Jeanna 0112
    #2

    Golfen är...

    en hyfsat liten bil som är trevlig att köra. Inget speciellt men ett säkert val med bra andrahandsvärde. Å andra sidan är nya golfar också dyra. Helt enkelt jag tycker mycket om golf men det kommer nog aldrig stå någon i mitt garage eftersom jag inte tycker den är prisvärd. Faller för udda mer prisvärda bilar.
  4. 2
    Golfen är... en hyfsat liten bil som är trevlig att köra. Inget speciellt men ett säkert val med bra andrahandsvärde. Å andra sidan är nya golfar också dyra. Helt enkelt jag tycker mycket om golf men det kommer nog aldrig stå någon i mitt garage eftersom jag inte tycker den är prisvärd. Faller för udda mer prisvärda bilar.
  5. Medlem sedan
    May 2003
    #3

    Den fungerar

    svärmor åker golf. Hon brukar ha 2 barnstolar i den och det fungerar bra. bagaget är lagom stor och hon får in en vagn utan problem, dock blir det inte mycket plats över. Kanske ska nämna att hon hör en 03a.
    DU kan ju titta på en golf +. då får du mer utrymme.
  6. 3
    Den fungerar svärmor åker golf. Hon brukar ha 2 barnstolar i den och det fungerar bra. bagaget är lagom stor och hon får in en vagn utan problem, dock blir det inte mycket plats över. Kanske ska nämna att hon hör en 03a.
    DU kan ju titta på en golf +. då får du mer utrymme.

Liknande trådar

  1. På tal om golf
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-07-07, 12:44
  2. Alltså golf.. (lång golf)
    By Piilla in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-07-06, 12:42
  3. Är golf
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-17, 18:08
  4. Golf?
    By Gullan m 3 ungar in forum _95 Alla barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 20:03
  5. Ni som kan golf
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-15, 15:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar