sts solresor?
Resesnack
  1. jennie m. 2
    #1

    sts solresor?

    Någon som åkt med sts solresor?
    erfarenheter?
  2. 1
    sts solresor? Någon som åkt med sts solresor?
    erfarenheter?
  3. Åsa med Lucas o Louise
    #2

    Har åkt med dom till

    Azorerna två gånger, ena gången gifte vi oss där och fick ovärderlig hjälp av personalen på plats! Så himla gulliga och hjälpsamma! Förra året åkte vi med dom till Madeira och ingenting fungerade. Vi åkte med min svärmor och blev bla placerade på olika flygplan fast vi bokat och kopplat i hop våra resor, vi hamnade på bottenvåningen resp. översta våningen på hotellet, vagnen gick sönder på flygplanet och det var ingenting de kunde hjälpa till med, hemresan blev försenad 24 timmar och vi hamnade i Malmö istället för Arlanda, ja ingenting fungerade på denna resa, dessutom regnade det hela veckan, men det är ju inte STS fel....Jag har både ris och ros till STS!!
  4. 2
    Har åkt med dom till Azorerna två gånger, ena gången gifte vi oss där och fick ovärderlig hjälp av personalen på plats! Så himla gulliga och hjälpsamma! Förra året åkte vi med dom till Madeira och ingenting fungerade. Vi åkte med min svärmor och blev bla placerade på olika flygplan fast vi bokat och kopplat i hop våra resor, vi hamnade på bottenvåningen resp. översta våningen på hotellet, vagnen gick sönder på flygplanet och det var ingenting de kunde hjälpa till med, hemresan blev försenad 24 timmar och vi hamnade i Malmö istället för Arlanda, ja ingenting fungerade på denna resa, dessutom regnade det hela veckan, men det är ju inte STS fel....Jag har både ris och ros till STS!!
  5. Medlem sedan
    Feb 2000
    #3

    Kom hem från Teneriffa

    för 2 veckor sedan exakt och vi åkte med solresor. Vi är supernöjda med resan. Fick bra hjälp på plats om man behövde, hotellet var kanon. Vi fick tom hjälp att tejpa ihop plasten till vagnen på flygplatsen när vi skulle hem o den höll. Jag var orolig för att den skulle gå sönder eftersom vår vagn gick sönder sist vi var utomlands, då dock med Always..

    Men jag har bara positiva erfarenheter av solresor, är det något spec du undrar över.
  6. 3
    Kom hem från Teneriffa för 2 veckor sedan exakt och vi åkte med solresor. Vi är supernöjda med resan. Fick bra hjälp på plats om man behövde, hotellet var kanon. Vi fick tom hjälp att tejpa ihop plasten till vagnen på flygplatsen när vi skulle hem o den höll. Jag var orolig för att den skulle gå sönder eftersom vår vagn gick sönder sist vi var utomlands, då dock med Always..

    Men jag har bara positiva erfarenheter av solresor, är det något spec du undrar över.
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    Åkte med dem till Mallroca..

    ..förra sommaren och allt fungerade jättebra! Vet inte riktigt vad du vill veta, du får fråga:)

    Iaf så funkade flyg och transfer perfekt och vi fick en stor rymlig lägenhet på hotellet!
  8. 4
    Åkte med dem till Mallroca.. ..förra sommaren och allt fungerade jättebra! Vet inte riktigt vad du vill veta, du får fråga:)

    Iaf så funkade flyg och transfer perfekt och vi fick en stor rymlig lägenhet på hotellet!
  9. Pernilla
    #5

    Till Menorca

    2003 och jag har bara positivt att säga om dem. De var proffsiga tycker jag.
    Mannen blev sjuk där och vi fick bra hjälp på alla sätt och vis.
    Hotellbeskrivningen stämde dessutom jättebra in på verkligheten.
  10. 5
    Till Menorca 2003 och jag har bara positivt att säga om dem. De var proffsiga tycker jag.
    Mannen blev sjuk där och vi fick bra hjälp på alla sätt och vis.
    Hotellbeskrivningen stämde dessutom jättebra in på verkligheten.

Liknande trådar

  1. solresor
    By nemo71 in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 15:38
  2. Solresor, vad är det...
    By Sissi99 in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-12, 12:36
  3. Solresor????
    By maria661 in forum Resesnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-05, 17:15
  4. Solresor
    By Camilla m Filippa in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 14:43
  5. Solresor
    By Ann in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-08, 19:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar