Svägerska?
Kärlek & relationer
  1. mitty
    #1

    Svägerska?

    Har en svägerska ? som äker in o ut ur släkten.Har på gåt i 3 år.Hon har fram o tillbaka haft ett förhållande på sidan om.Min mans bror fick reda på det o de gick skilda vägar.Men efter 6 mån förlät han henne.Sen bodde de tillsammans i någran mån innan det var samma visa igen.För att komplicera det hela tror hon att hon är så märkvärdig.Lite finare än många andra fast hon kommer från en vanlig familj. beter sig knäppt i allfall möter jag henne hälsar hon inte på mig.I nästa sek är hon med hos svärmor p äter middag ,pratr med mig el min sambo gör hon inte.Däremot försköker hon ställa sig in hos svärföräldrarna.
    Nån som kan ge mig lite råd.Vet inte hur jag ska hantera sit.Skulle vilja konfrontera henne.Men vill ha kött på benen
  2. 1
    Svägerska? Har en svägerska ? som äker in o ut ur släkten.Har på gåt i 3 år.Hon har fram o tillbaka haft ett förhållande på sidan om.Min mans bror fick reda på det o de gick skilda vägar.Men efter 6 mån förlät han henne.Sen bodde de tillsammans i någran mån innan det var samma visa igen.För att komplicera det hela tror hon att hon är så märkvärdig.Lite finare än många andra fast hon kommer från en vanlig familj. beter sig knäppt i allfall möter jag henne hälsar hon inte på mig.I nästa sek är hon med hos svärmor p äter middag ,pratr med mig el min sambo gör hon inte.Däremot försköker hon ställa sig in hos svärföräldrarna.
    Nån som kan ge mig lite råd.Vet inte hur jag ska hantera sit.Skulle vilja konfrontera henne.Men vill ha kött på benen
  3. me
    #2

    Vad skulle du vilja

    \"konfrontera\" henne om? Har hon gjort dig något? Det verkar bäst att du börjar prata med henne om hon nu inte tar initiativet till att prata med er när ni träffas hos svärmor eller när ni möts i stan. Du kanske verkar lika kall och ointresserad i hennes ögon som hon verkar för dig. Egentligen spelar det ingen roll om hon är trevlig eller otrevlig, trogen eller otrogen, för när allt kommer omkring så är hon din brors problem, inte ditt problem, och du kan undvika att bjuda hem henne. Du kan däremot försöka prata med din bror om vad du känner för henne, men han kan lätt avvisa dina tankar om han är kär.
  4. 2
    Vad skulle du vilja \"konfrontera\" henne om? Har hon gjort dig något? Det verkar bäst att du börjar prata med henne om hon nu inte tar initiativet till att prata med er när ni träffas hos svärmor eller när ni möts i stan. Du kanske verkar lika kall och ointresserad i hennes ögon som hon verkar för dig. Egentligen spelar det ingen roll om hon är trevlig eller otrevlig, trogen eller otrogen, för när allt kommer omkring så är hon din brors problem, inte ditt problem, och du kan undvika att bjuda hem henne. Du kan däremot försöka prata med din bror om vad du känner för henne, men han kan lätt avvisa dina tankar om han är kär.
  5. me
    #3

    ursäkta. jag menade din mans bror *imt*

    -
  6. 3
    ursäkta. jag menade din mans bror *imt* -
  7. Vimsa
    #4

    Vad är det du...

    vill konfrontera henne med? Det låter ju onekligen som om din svägerska och svåger har ett jobbigt förhållande, men de kanske jobbar på det? Det är ju i så fall deras business och kanske inte din att konfrontera henne med? Hoppas du inte tycker illa vara av mitt svar, men jag tycker nog att du skall skita lika mycket i henne som hon verkar göra i dig. Låt inte hennes och din svågers agerande bli ditt bekymmer, det räcker nog med att det är deras. Du behöver inte tycka om henne.
  8. 4
    Vad är det du... vill konfrontera henne med? Det låter ju onekligen som om din svägerska och svåger har ett jobbigt förhållande, men de kanske jobbar på det? Det är ju i så fall deras business och kanske inte din att konfrontera henne med? Hoppas du inte tycker illa vara av mitt svar, men jag tycker nog att du skall skita lika mycket i henne som hon verkar göra i dig. Låt inte hennes och din svågers agerande bli ditt bekymmer, det räcker nog med att det är deras. Du behöver inte tycka om henne.

Liknande trådar

  1. Min svägerska
    By peter56 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 19:53
  2. Sur svägerska
    By Lisa med 4 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 13:17
  3. Min svägerska....
    By Emilise in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 20:41
  4. Min svägerska
    By "Lilla Jag" in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 21:14
  5. Om min svägerska
    By Anneli m Uno in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 10:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar