Värdering...
Hem & fritid
  1. Li
    #1

    Värdering...

    Ska snart värdera mitt hus efter renoveringen.
    Ni andra som har renoverat hur har det gått för er? Hur mycket högre värde fick huset???
  2. 1
    Värdering... Ska snart värdera mitt hus efter renoveringen.
    Ni andra som har renoverat hur har det gått för er? Hur mycket högre värde fick huset???
  3. Glad husägare!
    #2

    Klipper in mitt inlägg från igår:

    Vi värderade om vårt hus idag och mäklaren gav oss ett värde som är 65% högre än vad vi gav för huset för 4 år sedan. Han sa också att eftersom det gäller en omvärdering för banksyften (vi vill alltså lägga om våra lån och få bort topplånet) så lägger de alltid en säkerhetsmarginal så att det är ett \"säkert\" värde, även om priserna skulle sjunka. Skulle vi sälja trodde han att vi skulle få ut ett pris motsvarande +80% mot vårt köpepris. Jippie, hela topplånet kommer att försvinna nu!! Känns superbra! Kramar från en glad husägare!
  4. 2
    Klipper in mitt inlägg från igår: Vi värderade om vårt hus idag och mäklaren gav oss ett värde som är 65% högre än vad vi gav för huset för 4 år sedan. Han sa också att eftersom det gäller en omvärdering för banksyften (vi vill alltså lägga om våra lån och få bort topplånet) så lägger de alltid en säkerhetsmarginal så att det är ett \"säkert\" värde, även om priserna skulle sjunka. Skulle vi sälja trodde han att vi skulle få ut ett pris motsvarande +80% mot vårt köpepris. Jippie, hela topplånet kommer att försvinna nu!! Känns superbra! Kramar från en glad husägare!

Liknande trådar

  1. Värdering
    By Elle82 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 20:49
  2. Vad kollas vid värdering?
    By Olssons fru in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 06:54
  3. Värdering
    By tiamia in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-24, 16:11
  4. Värdering?
    By Undrande in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-23, 09:24
  5. Värdering och lån
    By Anonym nu in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-10-19, 17:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar