en undran
Kärlek & relationer
  1. M
    #1

    en undran

    vart tycker ni att gränsen för otrohet går?
    o jag vet redan att det är upp till varje förhållande att bestämma men vart tycker DU att den går?
  2. 1
    en undran vart tycker ni att gränsen för otrohet går?
    o jag vet redan att det är upp till varje förhållande att bestämma men vart tycker DU att den går?
  3. Sören
    #2

    Där går gränsen!

    Jag tycker att gränsen ändras efter nått decennium eller så.

    Om förhållandet är bra, har kvinnor sällan behov av att vara otrogna under den första tiden. När förhållandet har varat i mer än tio år tror jag att det är omöjligt att sätta gränser för andra. Har man en bra kvinna är det kanske bäst om hon själv avgör var hennes gräns går? I de flesta fall väljer nog kvinnan en gräns som inte strider mot den allmänna uppfattningen om var gränsen skall gå.
  4. 2
    Där går gränsen! Jag tycker att gränsen ändras efter nått decennium eller så.

    Om förhållandet är bra, har kvinnor sällan behov av att vara otrogna under den första tiden. När förhållandet har varat i mer än tio år tror jag att det är omöjligt att sätta gränser för andra. Har man en bra kvinna är det kanske bäst om hon själv avgör var hennes gräns går? I de flesta fall väljer nog kvinnan en gräns som inte strider mot den allmänna uppfattningen om var gränsen skall gå.
  5. Tango
    #3

    Där slog du huvudet på spiken

    maste jag säga!
  6. 3
    Där slog du huvudet på spiken maste jag säga!
  7. Vimsa
    #4

    Ärligt talat...

    så vet jag faktiskt inte eftersom jag, mig veterligen, inte blivit bedragen.
  8. 4
    Ärligt talat... så vet jag faktiskt inte eftersom jag, mig veterligen, inte blivit bedragen.
  9. M
    #5

    allså vad jag menar är...

    inta att man ska kunna vara otrogen men vart eran gräns går? jag skulle tex inte tolerera att min pojkvänn kysstes med nån annan. ja menar att det tolererar inte jag... visst kramar helt ok... (beror ju på om det är en hej kram eller om det är en lång intensiv kram med händerna på fel ställen) men jag tycker att har man en partner så ska man hålla sig till den personen.

    Vad tycker ni?
  10. 5
    allså vad jag menar är... inta att man ska kunna vara otrogen men vart eran gräns går? jag skulle tex inte tolerera att min pojkvänn kysstes med nån annan. ja menar att det tolererar inte jag... visst kramar helt ok... (beror ju på om det är en hej kram eller om det är en lång intensiv kram med händerna på fel ställen) men jag tycker att har man en partner så ska man hålla sig till den personen.

    Vad tycker ni?
  11. En annan i tankarna
    #6

    Ja, kyss är

    helt klart otrohet tycker jag. Kramar, med händer på rätt ställen, är tillåtet.
  12. 6
    Ja, kyss är helt klart otrohet tycker jag. Kramar, med händer på rätt ställen, är tillåtet.
  13. Em..
    #7

    gränsen går väl ..

    när du gör något som du inte skulle kunna göra när din respektive är med...
    Tolka mig inte för ordagrant men du förstår säkert vad jag menar...
  14. 7
    gränsen går väl .. när du gör något som du inte skulle kunna göra när din respektive är med...
    Tolka mig inte för ordagrant men du förstår säkert vad jag menar...
  15. M
    #8

    jo men...

    det här handlar inte om mig. jag skulle aldrig vara otrogen, skulle inte ens fundera på det. jag bara undrade i största allmänhet vart folk drar sina gränser.
  16. 8
    jo men... det här handlar inte om mig. jag skulle aldrig vara otrogen, skulle inte ens fundera på det. jag bara undrade i största allmänhet vart folk drar sina gränser.
  17. F.d otrogen kvinna
    #9

    När inte ens partner vet om

    något, att man har nåt bakom ryggen som man undanhåller, som har att göra med en annan människa
  18. 9
    När inte ens partner vet om något, att man har nåt bakom ryggen som man undanhåller, som har att göra med en annan människa

Liknande trådar

  1. Undran
    By pebe1 in forum Komplikationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-20, 07:46
  2. En undran
    By Haqvin in forum Politik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-04-30, 22:32
  3. Undran..?!
    By ~Prisilla~ in forum Autismspektrum
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-10-28, 10:13
  4. undran?
    By Tindra in forum Barn som yrke
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 21:02
  5. undran
    By Tindra in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-10, 17:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar