Måste skriva av mig igen!
Kärlek & relationer
  1. En annan i tankarna
    #1

    Måste skriva av mig igen!

    Den jag har i tankarna, den mannen som jag umgås med ibland, han har tydligen mig i tankarna också. Han är kramig av sig, och det är ju rätt mysigt, men sist så började han kyssa mig på halsen, och jag reagerade direkt, blev varm hela jag. Oj, oj, nu vet jag inte riktigt vad jag ska tänka och göra. Egentligen är det ju så FÖRBJUDET, och jag vet att jag inte borde, inte får njuta av det, men jag kan inte låta bli!
    Ni får hata mig, tycka illa om mig, men jag bara måste få skriva av mig någonstans!
  2. 1
    Måste skriva av mig igen! Den jag har i tankarna, den mannen som jag umgås med ibland, han har tydligen mig i tankarna också. Han är kramig av sig, och det är ju rätt mysigt, men sist så började han kyssa mig på halsen, och jag reagerade direkt, blev varm hela jag. Oj, oj, nu vet jag inte riktigt vad jag ska tänka och göra. Egentligen är det ju så FÖRBJUDET, och jag vet att jag inte borde, inte får njuta av det, men jag kan inte låta bli!
    Ni får hata mig, tycka illa om mig, men jag bara måste få skriva av mig någonstans!
  3. TT
    #2

    :-)

    Det kunde ha varit jag som skrivit dom raderna nästan. Jag är så förälskad och fått bekräftat att denna man känner lika för mig. Underbart men samtidigt jättejobbigt, det är ju trots allt förbjudet. Vi har ännu inte kyssts men det är inte långt borta. Det är sambons kompis och han brukar umgås med vår familj. Jag vet inte vad jag vill säga med dom här raderna, men du är inte ensam med dessa härliga förbjudna känslor. Njut så länge det varar ;-)
  4. 2
    :-) Det kunde ha varit jag som skrivit dom raderna nästan. Jag är så förälskad och fått bekräftat att denna man känner lika för mig. Underbart men samtidigt jättejobbigt, det är ju trots allt förbjudet. Vi har ännu inte kyssts men det är inte långt borta. Det är sambons kompis och han brukar umgås med vår familj. Jag vet inte vad jag vill säga med dom här raderna, men du är inte ensam med dessa härliga förbjudna känslor. Njut så länge det varar ;-)
  5. En annan i tankarna
    #3

    Tack!

    Jag var rädd för en massa påhopp, men än så länge inget.
    Ja, det är ju rätt skönt att veta att man inte är ensam, även om det är en Förbjuden grej.
    Idag, så kysste vi varandra för första gången. Jag har inte hunnit tänka igenom vad som egentligen hände, men ikväll, lär jag inte kunna släppa tankarna på honom... Suck!
    Tack för att du delade med dig! :-)
  6. 3
    Tack! Jag var rädd för en massa påhopp, men än så länge inget.
    Ja, det är ju rätt skönt att veta att man inte är ensam, även om det är en Förbjuden grej.
    Idag, så kysste vi varandra för första gången. Jag har inte hunnit tänka igenom vad som egentligen hände, men ikväll, lär jag inte kunna släppa tankarna på honom... Suck!
    Tack för att du delade med dig! :-)
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4

    Kan inte låta bli.

    Läs det som \"aldrig mer otrogen\" och \"Fd otrogen kvinna\" skriver innan ni gör något som ni kanske ångrar.
  8. 4
    Kan inte låta bli. Läs det som \"aldrig mer otrogen\" och \"Fd otrogen kvinna\" skriver innan ni gör något som ni kanske ångrar.
  9. En annan i tankarna
    #5

    Ja, jag har läst det och skrivit

    där att jag tycker det var jättebra att de delade med sig av sina känslor efter otroheten. Jag fick mig en tankeställare.
  10. 5
    Ja, jag har läst det och skrivit där att jag tycker det var jättebra att de delade med sig av sina känslor efter otroheten. Jag fick mig en tankeställare.

Liknande trådar

  1. Måste bara skriva igen...
    By Mimis in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-28, 15:33
  2. måste skriva av mig!
    By bromba in forum Ordet är fritt
    Svar: 49
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 00:51
  3. Åhh, måste skriva av mej!
    By supermorsan in forum Ensamförälder
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-12-17, 23:38
  4. Nu måste jag skriva om David igen... :)
    By Alven in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 06:46
  5. Nån mer än jag som måste skriva
    By Martha m H-05 & M-07 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-18, 10:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar