Jag....
Kärlek & relationer
  1. aldrig mer otrogen...
    #1

    Jag....

    Jag var otrogen för ett par år sen med en kollega, trodde jag var kär och att han betydde såå mycket för mig och ju mer vi pratade och umgicks så kände jag att jag och min man inte alls hade det bra längre. Vi höll på å träffades i ca 5 mån sen fick min man reda på allt som hänt.
    Allt blev kaos men vi bestämde oss för att fortsätta trots otroheten och till en början så var allt bra nästan bättre än innan, vi hade ännu bättre sex och jag kände verkligen vad jag var på väg att sumpa...
    Jag visste nu med vem jag ville dela mitt liv med.
    Det gick några månader och jag märkte att min man inte mådde något vidare han var så nedstämd, han förklarade för mig att han verkligen älskade mig men kan inte förlåta mig för vad jag gjort hur gärna han än ville.
    Han sa att han inte ville fortsätta. Vi grät, jag grät mest jag ångrade mig så.
    Nu träffas vi som vänner inget mer... Jag saknar honom varje dag, men det kommer aldrig bli vi igen. Det har varit för mycket lögner och svek...
    När jag var mitt uppe i mítt dubbelspel var allt så enkelt och jag var som på moln när jag fick en massa uppmärksamhet men nu vet jag bättre.
    Jag visste inte vad jag hade förrän jag förlorat den jag egentligen älskade så högt...
  2. 1
    Jag.... Jag var otrogen för ett par år sen med en kollega, trodde jag var kär och att han betydde såå mycket för mig och ju mer vi pratade och umgicks så kände jag att jag och min man inte alls hade det bra längre. Vi höll på å träffades i ca 5 mån sen fick min man reda på allt som hänt.
    Allt blev kaos men vi bestämde oss för att fortsätta trots otroheten och till en början så var allt bra nästan bättre än innan, vi hade ännu bättre sex och jag kände verkligen vad jag var på väg att sumpa...
    Jag visste nu med vem jag ville dela mitt liv med.
    Det gick några månader och jag märkte att min man inte mådde något vidare han var så nedstämd, han förklarade för mig att han verkligen älskade mig men kan inte förlåta mig för vad jag gjort hur gärna han än ville.
    Han sa att han inte ville fortsätta. Vi grät, jag grät mest jag ångrade mig så.
    Nu träffas vi som vänner inget mer... Jag saknar honom varje dag, men det kommer aldrig bli vi igen. Det har varit för mycket lögner och svek...
    När jag var mitt uppe i mítt dubbelspel var allt så enkelt och jag var som på moln när jag fick en massa uppmärksamhet men nu vet jag bättre.
    Jag visste inte vad jag hade förrän jag förlorat den jag egentligen älskade så högt...
  3. F.d otrogen kvinna
    #2

    Usch va jobbigt

    är rädd att jag själv ska komma i den situationen.
    Mår dåligt & min man mår dåligt,.
    Är så rädd att förlora det jag har, nu när jag insett hur mycket han betyder för mig & mitt liv.

    Massa styrkekramar från mig!
  4. 2
    Usch va jobbigt är rädd att jag själv ska komma i den situationen.
    Mår dåligt & min man mår dåligt,.
    Är så rädd att förlora det jag har, nu när jag insett hur mycket han betyder för mig & mitt liv.

    Massa styrkekramar från mig!
  5. En annan i tankarna
    #3

    Vad bra

    att ni delar med er av era situationer. Förhoppningsvis kan det få många att inte ta steget, utan tänkar efter före!
    Jag fick mig tankeställare efter jag läst vad ni skrivit.
    Styrkekramar till er!
  6. 3
    Vad bra att ni delar med er av era situationer. Förhoppningsvis kan det få många att inte ta steget, utan tänkar efter före!
    Jag fick mig tankeställare efter jag läst vad ni skrivit.
    Styrkekramar till er!
  7. maria65a
    #4

    Fast...

    ...jag tror att det finns en mening med allt. Jag kan berätta samma story som dig fast med den skillnaden att jag idag är glad att det hände.
    Den mannen jag var gift med då, som jag bedrog, som jag efter min otrohet trodde att jag älskade varmt, var inte mannen i mitt liv. Däremot är han en av mina bästa vänner idag.
    Det var ett hårt slag när han tog ut skilsmässa och jag var deprimerad länge och ångrade mig dagligen men det gick över.
    Kanske är det inte så för dig och kanske känns det inte så just nu men livet förändras ständigt på gott och ont.
  8. 4
    Fast... ...jag tror att det finns en mening med allt. Jag kan berätta samma story som dig fast med den skillnaden att jag idag är glad att det hände.
    Den mannen jag var gift med då, som jag bedrog, som jag efter min otrohet trodde att jag älskade varmt, var inte mannen i mitt liv. Däremot är han en av mina bästa vänner idag.
    Det var ett hårt slag när han tog ut skilsmässa och jag var deprimerad länge och ångrade mig dagligen men det gick över.
    Kanske är det inte så för dig och kanske känns det inte så just nu men livet förändras ständigt på gott och ont.
  9. Sussi m 4 barn
    #5

    Tack för dina kloka ord !! (imt)

    .
  10. 5
    Tack för dina kloka ord !! (imt) .
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar