Internet...
Kärlek & relationer
  1. Anon...
    #1

    Internet...

    om min pojkvän ringer en kvinna från nätet och har telefin6. Är han otrogen då, eller bara ovanligt 6törstande?
  2. 1
    Internet... om min pojkvän ringer en kvinna från nätet och har telefin6. Är han otrogen då, eller bara ovanligt 6törstande?
  3. Camelia
    #2

    Det bestämmer väl du...

    Var de gränserna går. För min del så är det åt h-e långt över gränsen!
  4. 2
    Det bestämmer väl du... Var de gränserna går. För min del så är det åt h-e långt över gränsen!
  5. Anon...
    #3

    Jag...

    antar det... Man är ju lite...hm...dum. Jag känner mig ganska förråd men han har verkligen gått på knäna efter detta... Ja, jag vet inte...
  6. 3
    Jag... antar det... Man är ju lite...hm...dum. Jag känner mig ganska förråd men han har verkligen gått på knäna efter detta... Ja, jag vet inte...
  7. Camelia
    #4

    Bra!

    Låt honom gå där ett bra tag till. Jag skulle överväga att göra slut om det hände mig.
  8. 4
    Bra! Låt honom gå där ett bra tag till. Jag skulle överväga att göra slut om det hände mig.
  9. Anon...
    #5

    OM...

    Jag har suttit i valet å kvalet. Nu var det ett tag sedan detta hände (förra året)och han lider fortfarande (när ämnet kommer upp) Saken är den att vi har barn och då vill jag inte göra ngt förhastat, visst han gjorde det MEN... Idag har vi det ganska bra och det är bara ibland jag fnular på det, det gnager litegrann... Om han tabbar sig igen så är det ju kört... förstås...
  10. 5
    OM... Jag har suttit i valet å kvalet. Nu var det ett tag sedan detta hände (förra året)och han lider fortfarande (när ämnet kommer upp) Saken är den att vi har barn och då vill jag inte göra ngt förhastat, visst han gjorde det MEN... Idag har vi det ganska bra och det är bara ibland jag fnular på det, det gnager litegrann... Om han tabbar sig igen så är det ju kört... förstås...

Liknande trådar

  1. Vi har internet!
    By marmeglad in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-14, 19:51
  2. Se tv på internet
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-24, 21:53
  3. Ah, internet, ljuva internet!!
    By Dina_KL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 15:53
  4. Sex på internet
    By chockad in forum Kärlek & relationer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 11:32
  5. Sex på internet
    By chockad in forum Sex & erotik
    Svar: 84
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 11:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar