EMOT EMOT EMOT ( jätte arg!!)
Ordet är fritt
  1. Lm
    #1

    EMOT EMOT EMOT ( jätte arg!!)

    Min 17 åriga dotters dåligt gjorda och jätte fula nya tatuering på 20 cm.
    EMOT tatueraren som gjorde den utan att kolla med målsman först.
  2. 1
    EMOT EMOT EMOT ( jätte arg!!) Min 17 åriga dotters dåligt gjorda och jätte fula nya tatuering på 20 cm.
    EMOT tatueraren som gjorde den utan att kolla med målsman först.
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    *ryser*

    Inte mycket du kan göra dock... eller SKALL de ha målsmans tillstånd om de inte är myndiga? Isåfall kan du väl polisanmäla, gå ut i pressen vadsomhelst...?
  4. 2
    *ryser* Inte mycket du kan göra dock... eller SKALL de ha målsmans tillstånd om de inte är myndiga? Isåfall kan du väl polisanmäla, gå ut i pressen vadsomhelst...?
  5. Lm
    #3

    Ja skulle gärna..

    polis amnäla honom/henne men dottern vägrar berätta vem det är som gjort det!
  6. 3
    Ja skulle gärna.. polis amnäla honom/henne men dottern vägrar berätta vem det är som gjort det!
  7. Medlem sedan
    Dec 2003
    #4

    Hoppas hon är nöjd själv då-

    men taffliga tatueringar är verkligen rena döden!
  8. 4
    Hoppas hon är nöjd själv då- men taffliga tatueringar är verkligen rena döden!
  9. znigel m. Linnea
    #5

    Förstår att du

    är arg som ett bi. Finns det verkligen inget sätt du kan ta reda på vem tatueraren är ... typ \"luska lite\"? Betalde din dotter kontant eller kanske med sitt kort, då borde du kunna kolla ... du är ju trots allt målsman och hon är inte myndig.
  10. 5
    Förstår att du är arg som ett bi. Finns det verkligen inget sätt du kan ta reda på vem tatueraren är ... typ \"luska lite\"? Betalde din dotter kontant eller kanske med sitt kort, då borde du kunna kolla ... du är ju trots allt målsman och hon är inte myndig.
  11. Lm
    #6

    Den var..

    ju gratis antagligen för att det var någon ny börjare som behövde öva lite. Jo ,luska líte kan jag ju göra men det finns rätt många tatuerare i Stockholm.... suck.
  12. 6
    Den var.. ju gratis antagligen för att det var någon ny börjare som behövde öva lite. Jo ,luska líte kan jag ju göra men det finns rätt många tatuerare i Stockholm.... suck.
  13. znigel m. Linnea
    #7

    hoppas

    du kan klura ut vem det är iaf. Fan, vad jag hade blivit arg om det var min dotter. *ryser*
  14. 7
    hoppas du kan klura ut vem det är iaf. Fan, vad jag hade blivit arg om det var min dotter. *ryser*
  15. ~holy~
    #8

    åhhhh

    jag vet hur det är..... Min äldsta son kom som 16 åring hem med hela ena underbenet tatuerat av en klåpare som \"behövde öva\".......Jag var vansinnig och hotade att ......ja.... det går jag inte in på här, men jag blir arg än idag när jag ser hans ben. Tack o lov har killen som gjorde det, lagt ner sin \"karriär\" som tatuerare.

    Nu har sonen iofs fina tatueringar i övrigt,och jag har själv flera stycken, så jag gillar tatueringar i sig....... Men då ska de banne mig vara gjorda av en erfaren tatuerare.
  16. 8
    åhhhh jag vet hur det är..... Min äldsta son kom som 16 åring hem med hela ena underbenet tatuerat av en klåpare som \"behövde öva\".......Jag var vansinnig och hotade att ......ja.... det går jag inte in på här, men jag blir arg än idag när jag ser hans ben. Tack o lov har killen som gjorde det, lagt ner sin \"karriär\" som tatuerare.

    Nu har sonen iofs fina tatueringar i övrigt,och jag har själv flera stycken, så jag gillar tatueringar i sig....... Men då ska de banne mig vara gjorda av en erfaren tatuerare.
  17. Medlem sedan
    Apr 2004
    #9

    Precis så

    tycker jag med! Gjorda av en konstnär med erfarenhet.
  18. 9
    Precis så tycker jag med! Gjorda av en konstnär med erfarenhet.

Liknande trådar

  1. Emma, STÅ EMOT, STÅ EMOT !!!
    By Landsbyggsmamman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-15, 14:37
  2. Emot ICA
    By Paulis in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2007-12-20, 21:21
  3. EMOT
    By M. in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2006-05-11, 11:33
  4. EMOT
    By ziegenfeldt in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 21:20
  5. Emot emot emot ALLT!!!
    By SANDEE in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 20:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar