Vi ska repa
Hem & fritid
  1. malin
    #1

    Vi ska repa

    i badrummet. Skulle vilja ha kakel på väggar och golv. Hur är prisskillnaden jämfört med våtrumstapeter, förstår att kakel säkert är dyrare?
  2. 1
    Vi ska repa i badrummet. Skulle vilja ha kakel på väggar och golv. Hur är prisskillnaden jämfört med våtrumstapeter, förstår att kakel säkert är dyrare?
  3. Junili
    #2

    Det beror ju på...

    Det är ju nästan omöjligt att svara på ! =)
    Kakel finns från ca 49 kr/m2 och uppåt och våtrumstapet/matta från ca 100 kr/m2. Sen beror det på om ni ska göra jobbet själva eller anlita någon....

    För mig skulle det bli billigare med våtrumstapet. dels har jag en man som sätter upp detta på ett litet kick (yrkesmålare) och dessutom så skulle jag absolut inte kunna hålla mig till det billigaste kaklet *s*, men personligen så skulle jag välja kakel/klinkers i alla fall eftersom det håller längre, höjer värdet på huset men framför allt är mycket snyggare.
  4. 2
    Det beror ju på... Det är ju nästan omöjligt att svara på ! =)
    Kakel finns från ca 49 kr/m2 och uppåt och våtrumstapet/matta från ca 100 kr/m2. Sen beror det på om ni ska göra jobbet själva eller anlita någon....

    För mig skulle det bli billigare med våtrumstapet. dels har jag en man som sätter upp detta på ett litet kick (yrkesmålare) och dessutom så skulle jag absolut inte kunna hålla mig till det billigaste kaklet *s*, men personligen så skulle jag välja kakel/klinkers i alla fall eftersom det håller längre, höjer värdet på huset men framför allt är mycket snyggare.

Liknande trådar

  1. Börjar repa mig
    By amanda-b in forum Singelmingel
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 08:05
  2. Vem kan repa upp
    By Wallander in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-23, 18:45
  3. Dags att repa mod
    By Lo-X in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-15, 13:53
  4. Repa på hornhinnan??
    By SANDEE in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 14:38
  5. Repa i ReimaTecen....
    By Anonym in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 10:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar