Bakad potatis
Mat & dryck
  1. Caroline
    #1

    Bakad potatis

    Tänkte jag göra, ska ha köttfärsröra på, har ni något tips på vad jag kan ha i den?

    Tacksam för lite svar=)
  2. 1
    Bakad potatis Tänkte jag göra, ska ha köttfärsröra på, har ni något tips på vad jag kan ha i den?

    Tacksam för lite svar=)
  3. tanja
    #2

    du...

    ... kan gora vad som helst:) en mexikansk variant med chilli och kidney bonor eller en lite mer asiatisk med fint skurna gronsaker (morot, purjo etc), lite fint skuren omelett, soya, oyster sauce och liknande eller en medelhavs inspirerad rora med soltorkade tomater, courgette, paprika, oliver kanske lite fetaost eller halloumi, basilika mm.
  4. 2
    du... ... kan gora vad som helst:) en mexikansk variant med chilli och kidney bonor eller en lite mer asiatisk med fint skurna gronsaker (morot, purjo etc), lite fint skuren omelett, soya, oyster sauce och liknande eller en medelhavs inspirerad rora med soltorkade tomater, courgette, paprika, oliver kanske lite fetaost eller halloumi, basilika mm.

Liknande trådar

  1. Bakad potatis.
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-17, 16:08
  2. Bakad potatis
    By johannajo in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-27, 15:37
  3. Bakad Potatis
    By AnneF med 3 busar in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-18, 17:04
  4. Bakad potatis
    By dartmamma in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 07:50
  5. Bakad potatis
    By MAJ in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 18:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar