någon frågade om fudge med låg-
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    någon frågade om fudge med låg-

    laktosgrädde. Min svägerska gjorde igår med sojagrädde, mjölkfritt margarin och mörk choklad och det blev tydligen kanon. Bra att veta om man är känslig mot mjölk. Hon hade även gjort kola och det blev också bra.
  2. 1
    någon frågade om fudge med låg- laktosgrädde. Min svägerska gjorde igår med sojagrädde, mjölkfritt margarin och mörk choklad och det blev tydligen kanon. Bra att veta om man är känslig mot mjölk. Hon hade även gjort kola och det blev också bra.
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2

    Det var nog jag

    Vad bra att det funkar med mjölkersättningsprodukter. Jag har gjort fudge och kola på Valios laktosfria grädde och det gick bra. Ikväll ska jag testa att göra knäck på iMat-grädden
  4. 2
    Det var nog jag Vad bra att det funkar med mjölkersättningsprodukter. Jag har gjort fudge och kola på Valios laktosfria grädde och det gick bra. Ikväll ska jag testa att göra knäck på iMat-grädden
  5. Medlem sedan
    Apr 2000
    #3

    fler tips

    om allergianpassat julgodis finns inne på astma-allergisnack (numera under hälsa - funktionshindrade barn) :-)
  6. 3
    fler tips om allergianpassat julgodis finns inne på astma-allergisnack (numera under hälsa - funktionshindrade barn) :-)

Liknande trådar

  1. Någon här frågade om undersköterskejobb
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-04-24, 17:55
  2. Någon frågade mig om,,,,,
    By BM66 in forum Singelmingel
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-10-11, 14:46
  3. Det var någon som frågade om
    By Millan med 4 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 19:46
  4. Det var någon som frågade om VB
    By martino in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 21:18
  5. Någon med recept på fudge?
    By -Veronica- in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-14, 15:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar