Ok flickor
Sex & erotik
  1. Pandora
    #1

    Ok flickor

    Vilken karl skulle ni välja bland
    Tarantino, Kungen eller Saddam Hussein?
    Och varför?
  2. 1
    Ok flickor Vilken karl skulle ni välja bland
    Tarantino, Kungen eller Saddam Hussein?
    Och varför?
  3. Pandora
    #2

    Jag väljer

    Tarantino för han verkar konstigt läcker.
    Kungen kommer sist, utan tvekan. Han är lite för trygg enligt mig.
  4. 2
    Jag väljer Tarantino för han verkar konstigt läcker.
    Kungen kommer sist, utan tvekan. Han är lite för trygg enligt mig.
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    Väljer

    Kungen...Saddam kommer tvärsist för han är så äcklig
  6. 3
    Väljer Kungen...Saddam kommer tvärsist för han är så äcklig
  7. Pandora
    #4

    Fast

    han är väl lite spännande? Man vet inte riktigt vad man har honom. Lite ryck i skägget som hos Tomten. Hahaha Nä Kungen ska väl ha en del drag under galoscherna så med han har man nog aldrig tråkigt.
  8. 4
    Fast han är väl lite spännande? Man vet inte riktigt vad man har honom. Lite ryck i skägget som hos Tomten. Hahaha Nä Kungen ska väl ha en del drag under galoscherna så med han har man nog aldrig tråkigt.
  9. nova
    #5

    Tarantino...

    ...så helt klart!!!
  10. 5
    Tarantino... ...så helt klart!!!
  11. Medlem sedan
    Jan 1998
    #6

    Kungen...

    ...absolut. Med DEN sippa frun så är han nog rätt het på gröten...

    Är inte Tarantino gay? Har fått för mig det. Och Saddam är för gammal, vore som nekrofili, ungefär...
  12. 6
    Kungen... ...absolut. Med DEN sippa frun så är han nog rätt het på gröten...

    Är inte Tarantino gay? Har fått för mig det. Och Saddam är för gammal, vore som nekrofili, ungefär...
  13. cecilia
    #7

    Saddam utan tvekan IMT

    a
  14. 7
    Saddam utan tvekan IMT a
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8

    Man får anta

    att de är rätt bedrövliga allihopa, annars skulle man ju inte tvingas välja. Kungen vet jag hur han ser ut och i alla fall verkar i intelligens. Detsamma med Saddam. Så man får ta en chansning att den här herr Tarantino är bättre både i huvudet och i övrigt.

    Uteslutningsmetoden: Tarantino
  16. 8
    Man får anta att de är rätt bedrövliga allihopa, annars skulle man ju inte tvingas välja. Kungen vet jag hur han ser ut och i alla fall verkar i intelligens. Detsamma med Saddam. Så man får ta en chansning att den här herr Tarantino är bättre både i huvudet och i övrigt.

    Uteslutningsmetoden: Tarantino
  17. Scorpio
    #9

    Tarantino

    Den enda som troligtvis jag skulle ha något utbyte av på alla plan
  18. 9
    Tarantino Den enda som troligtvis jag skulle ha något utbyte av på alla plan
  19. Demeter
    #10

    hur i helsicke

    skulle man kunna ha sex med en massmördare som låter tortera sina motståndare??????????????????? ????????
    har ingen hjärncellerna vakna?
  20. 10
    hur i helsicke skulle man kunna ha sex med en massmördare som låter tortera sina motståndare??????????????????? ????????
    har ingen hjärncellerna vakna?
  21. Play
    #11

    Lätt...kungen...

    blir det INTE å inte Saddam heller i detta fall Tarantino :)
  22. 11
    Lätt...kungen... blir det INTE å inte Saddam heller i detta fall Tarantino :)
  23. Medlem sedan
    Sep 1999
    #12

    hehehe

    Ingen av dem, men om jag tvingas välja så skulle jag ta Tarantino.
  24. 12
    hehehe Ingen av dem, men om jag tvingas välja så skulle jag ta Tarantino.
  25. Medlem sedan
    Sep 1999
    #13

    *ASG*

    Ja, det var en bra princip. Fast jag har hört att kungen har bortamatch ibland, så SÅ desperat är han kanske inte.
  26. 13
    *ASG* Ja, det var en bra princip. Fast jag har hört att kungen har bortamatch ibland, så SÅ desperat är han kanske inte.
  27. puella
    #14

    Får man välja...

    ...kyskhetsbälte?

    Men om jag måste så....

    Tarantino.

    Varför? Det är ju uppenbart. Saddam - jamen det är ju helt sjukt äckligt. Kungen - blääää, han är som en daggmask, vill inte ens tänka på honom avklädd. *ryser*
  28. 14
    Får man välja... ...kyskhetsbälte?

    Men om jag måste så....

    Tarantino.

    Varför? Det är ju uppenbart. Saddam - jamen det är ju helt sjukt äckligt. Kungen - blääää, han är som en daggmask, vill inte ens tänka på honom avklädd. *ryser*
  29. puella
    #15

    Ja fy fasikulan...

    ...jag bara inte fattar inte hur han får tag på motspelare då han har sina bortamatcher.

    En o annan har visserligan valt honom i denna tråd, men det var ju under hot om andra fula gubbar. =)
  30. 15
    Ja fy fasikulan... ...jag bara inte fattar inte hur han får tag på motspelare då han har sina bortamatcher.

    En o annan har visserligan valt honom i denna tråd, men det var ju under hot om andra fula gubbar. =)
  31. Medlem sedan
    Apr 2002
    #16

    Tarantino

    Han är inte snygg men spännande. De andra är läskiga på olika sätt (den ena degig och den andre dammig).
  32. 16
    Tarantino Han är inte snygg men spännande. De andra är läskiga på olika sätt (den ena degig och den andre dammig).
  33. Pandora
    #17

    Hahaha

    En daggmask? Det stämmer nog rätt bra det. Undrar bara hur han lyckas med att rulla runt i halmen MED någon.
  34. 17
    Hahaha En daggmask? Det stämmer nog rätt bra det. Undrar bara hur han lyckas med att rulla runt i halmen MED någon.
  35. Medlem sedan
    Dec 2002
    #18

    Tarantino

    HELVETE vad sjukt det skulle bli! :D
  36. 18
    Tarantino HELVETE vad sjukt det skulle bli! :D
  37. Pandora
    #19

    Den killen har ju fantasi

    så jag skulle vilja tro att det kunde bli en spännande upplevelse. hehe
  38. 19
    Den killen har ju fantasi så jag skulle vilja tro att det kunde bli en spännande upplevelse. hehe
  39. Medlem sedan
    Jan 1998
    #20

    Ja jo...

    ...det där är ju välkänt. Men om jag skriver mer blir jag väl åtalad för förtal...
  40. 20
    Ja jo... ...det där är ju välkänt. Men om jag skriver mer blir jag väl åtalad för förtal...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. nu flickor små...
    By fin_ in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-22, 20:39
  2. Hej flickor!
    By Kine62 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 20:19
  3. Hej Flickor!
    By MammaTillTrion in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-04-02, 18:28
  4. Hej flickor!
    By Tingeling_72 in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-08-01, 15:36
  5. Flickor!!!
    By Dreitill in forum Försöker bli med barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-07-16, 10:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar