Tips önskas...
Hem & fritid
  1. Jen
    #1

    Tips önskas...

    på snygga, trendig barntapet.
    Jag skall ha en fond tapet, och tre vita/ ljusa väggar i flickas rum.

    Tips?
  2. 1
    Tips önskas... på snygga, trendig barntapet.
    Jag skall ha en fond tapet, och tre vita/ ljusa väggar i flickas rum.

    Tips?
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2

    Min dotter har en störtskön!

    Den är puderrosa med ljusare små hjärtan, tätt, tätt. Hjärtana är lite upphöjda.. Den är hur cool som helst. Jag kan maila/msn:a en bild till dig om du vill, adresser finns i min info.

  4. 2
    Min dotter har en störtskön! Den är puderrosa med ljusare små hjärtan, tätt, tätt. Hjärtana är lite upphöjda.. Den är hur cool som helst. Jag kan maila/msn:a en bild till dig om du vill, adresser finns i min info.

  5. Lena med Emma och Wilma
    #3

    Alltså jag gillar ju Sandbergs

    Kolla Kaspar och Saga collection
    http://www.sandbergtapeter.com/default.asp?lid=10&ulid=18&sho w=3&katdel=2&psid=41
  6. 3
    Alltså jag gillar ju Sandbergs Kolla Kaspar och Saga collection
    http://www.sandbergtapeter.com/default.asp?lid=10&ulid=18&sho w=3&katdel=2&psid=41
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4

    Jag med

    Vi ska ha Sandbergs tapet Mia (blå med vita prickar) som fondvägg i dotternsrum och 3 ljusa väggar.
  8. 4
    Jag med Vi ska ha Sandbergs tapet Mia (blå med vita prickar) som fondvägg i dotternsrum och 3 ljusa väggar.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5

    Hur gammal är dottern?

    Kan ju ha lite betydelse om hon är liten eller tonåring? Jag gillar också Sandbergs tapeter men även Midbecs tapeter i serien Get grovvy.
  10. 5
    Hur gammal är dottern? Kan ju ha lite betydelse om hon är liten eller tonåring? Jag gillar också Sandbergs tapeter men även Midbecs tapeter i serien Get grovvy.
  11. Medlem sedan
    Jan 2002
    #6

    Flickan är 3 år:)

    Jag vill ha en barnslig men ändå inte massa nallar och dockor på, är du med hur jag menar ?
  12. 6
    Flickan är 3 år:) Jag vill ha en barnslig men ändå inte massa nallar och dockor på, är du med hur jag menar ?
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7

    Då skulle jag....

    valt något ur midbecs kollection Get Groovy.
    Där finns det jättemycket fint Kolla på www.midbec.se
    Knappa dig fram till kollektioner och vidare till Get groovy. Man ser tyvärr bara en bråkdel av vad som igentligen finns. Så det bästa är om du kollar upp vilken tapetaffär närmast där du bor som säljer tapeterna. Då kan du ju se mycket bättre och även låna hem tapetprover.
  14. 7
    Då skulle jag.... valt något ur midbecs kollection Get Groovy.
    Där finns det jättemycket fint Kolla på www.midbec.se
    Knappa dig fram till kollektioner och vidare till Get groovy. Man ser tyvärr bara en bråkdel av vad som igentligen finns. Så det bästa är om du kollar upp vilken tapetaffär närmast där du bor som säljer tapeterna. Då kan du ju se mycket bättre och även låna hem tapetprover.

Liknande trådar

  1. Koh Tao-tips önskas
    By jennifer in forum Resesnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 14:34
  2. Tips önskas
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 01:05
  3. Tips önskas!
    By oskarlisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 19:24
  4. tips önskas!Moa är 3 v och har
    By kattis,moa o gustav in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 10:34
  5. Tips önskas..
    By Carina in forum Barn som yrke
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 16:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar