FSB Internetbank - Firefox
Hem & fritid
  1. Britt
    #1

    FSB Internetbank - Firefox

    För några dagar sedan uppdaterade jag Mozilla Firefox. Sedan dess påpekar Föreningssparbankens Internetbank, vid varje inloggning, att jag *inte* har den senaste versionen av min webbläsare...

    Jag är måttligt road.

    Fler som har detta problem. Några idéer om hur man ev. kan få bort det?
  2. 1
    FSB Internetbank - Firefox För några dagar sedan uppdaterade jag Mozilla Firefox. Sedan dess påpekar Föreningssparbankens Internetbank, vid varje inloggning, att jag *inte* har den senaste versionen av min webbläsare...

    Jag är måttligt road.

    Fler som har detta problem. Några idéer om hur man ev. kan få bort det?
  3. Medlem sedan
    Dec 1998
    #2

    Vet inte men...

    ... maila banken och klaga... Förr i alla fall tog de till sig tipsen om problem med \"udda\" läsare och operativ. Jag hade en lång dialog med dem i början när jag hade ett Mac-OS som inte alls funkade...
  4. 2
    Vet inte men... ... maila banken och klaga... Förr i alla fall tog de till sig tipsen om problem med \"udda\" läsare och operativ. Jag hade en lång dialog med dem i början när jag hade ett Mac-OS som inte alls funkade...
  5. Medlem sedan
    Feb 1999
    #3

    ja, samma här

    och eftersom jag tydligen har senaste versionen av Firefox så blev jag lite konfunderad. Men eftersom det funkar att trycka sig vidare så skiter jag i att reta mig för mycket. Jag antar att FSB blir uppmärksammade på problemet och åtgärdar det.
  6. 3
    ja, samma här och eftersom jag tydligen har senaste versionen av Firefox så blev jag lite konfunderad. Men eftersom det funkar att trycka sig vidare så skiter jag i att reta mig för mycket. Jag antar att FSB blir uppmärksammade på problemet och åtgärdar det.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4

    är väll

    egentligen rätt bra att internetbanken har kontroll, äldre läsare kan ju ha en bugg som gör att säkerheten är dålig, och nya kan ha funktioner som gör att det blir problem med bankens säkerhetslösningar, så en varning är ju helt ok tycker jag
  8. 4
    är väll egentligen rätt bra att internetbanken har kontroll, äldre läsare kan ju ha en bugg som gör att säkerheten är dålig, och nya kan ha funktioner som gör att det blir problem med bankens säkerhetslösningar, så en varning är ju helt ok tycker jag
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5

    Inga problem för mig

    Jag anväder FireFox 1.5 utan problem. Hade FireFox 1.07 tidigare, inga problem där heller.
    Det enda \"problemet\" är att jag inte kan använda min läspenna för att lägga in räkningar i FF utan det funkar bara i IE.
  10. 5
    Inga problem för mig Jag anväder FireFox 1.5 utan problem. Hade FireFox 1.07 tidigare, inga problem där heller.
    Det enda \"problemet\" är att jag inte kan använda min läspenna för att lägga in räkningar i FF utan det funkar bara i IE.
  11. Britt
    #6

    Tack för alla synpunkter

    Har fått mailsvar från FSB som skriver att de är medvetna om problemet och jobbar på att åtgärda det. Nu återstår att se om de lyckas ;o)
  12. 6
    Tack för alla synpunkter Har fått mailsvar från FSB som skriver att de är medvetna om problemet och jobbar på att åtgärda det. Nu återstår att se om de lyckas ;o)

Liknande trådar

  1. Nordeas internetbank.
    By Ringduva in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-02-29, 14:45
  2. Handelsbnkens Internetbank
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-11-23, 16:34
  3. enklare internetbank?
    By Tereza in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2010-11-13, 19:44
  4. Kvitto på internetbank?
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-14, 21:57
  5. Fel på swedbanks internetbank??
    By Jenny_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-24, 10:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar